Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '09

 
Kategori
İzmir
 

Bir başkadır benim memleketim

Merhaba sevgili Milliyet Blog yazarları ve okurları. Uzun zamandır yazamıyordum. İş sebebiyle çok sık yurtdışına gidip geldiğim için blog yazmaya vakit bulamıyor ve buna da üzülüyordum. Yurtdışına gitmek, değişik kültürler, değişik ülkeler, değişik insanlar tanımak gerçekten çok güzel. Ancak memleketime geri dönüş çok kısa sürede olmalı. Havalimanları da çok ilgimi çeken yerler. Apayrı bir yazı konusu belki de. Özellikle dış hatlar terminalleri. Her renkten her milletten çok değişik insanları - hele de zamanınız varsa gözlemlemek çok hoşuma gidiyor. Neyse konumuza dönelim. Başka bir ülkeye gittiğimde havalimanından yurda giriş yapar yapmaz koşar adımlarla ilk uçakla geri dönmek istiyorum. Boğuluyorum. Çok güzel yerlere gittim. Gerçekten çok modern çok güzel şehirlerdi. Ama niyeyse bana hiç hitap etmiyor bu farklı güzellikler. Nedense bir türlü tam manasıyla mutlu olamıyorum. Bumuymuş yani bu kadar beğenilen konuşulan yer diyorum. Çok etkilendiğim beğendiğim yerler de olmuyor değil ancak bu beğeni bir kaç dakika sonra geçip gidiyor. Burj El Arab'ta yaptığım kahvaltı, sevgilimle Barınak Cafede deniz kenarında martılarla birlikte yaptığımız o güzel mis kokan kahvaltının tadını asla veremiyor. Kuzey Afrika'nın en güzel yeridir dedikleri yerdeki o çok lüks restoranlardaki yediğim akşam yemeği evimizin mutfağında yediğimiz o güzel sıcak akşam yemeğinin zevkini vermiyor. Faytonlar İzmir'deki gibi değil. Sokaklar İzmir gibi değil. İnsanlar bizim gibi değil. Tekrar söylüyorum yurtdışı çok güzel bir tecrübe. Değişik insanlar farklı kültürler tanımak çok güzel ama hepsi bu. Mutluluğum dönüşte havalimanında başlıyor. Uçağın saati yaklaştıkça kapıda birikenlerin sayısı da artıyor ve ben Türkçe konuşan biri duyduğumda sevinçten deliriyorum. Deli diyorsunuz belki ama gerçekten hissettiklerim aynen buraya yazdığım gibi. Cumartesi günü Fas'tan dönerken uçak inişe geçtiğinde İstanbul'da denizi ve gemileri gördüğümde gözlerim doluyor. Hele İzmir'e inişte yaşadıklarım. İstanbul havalimanında beklemek bile çoook uzun geliyor bazen. 45 dakika geçmek bilmiyor. İzmir'i çok seviyorum. Burada yaşamak çok kolay. Sevginizi misli misli geri veren bir şehir burası. İzmirli hemşehrilerim. İzmirde doğup burada büyüdüğümüz , bu güzel şehirde yaşadığımız ve çocuklarımızın da bu güzel şehirde doğacaklarını bilmek çok güzel.
Çok şanslıyız , çookk :)

Sevgiyle
Meral Başol

 
Toplam blog
: 14
: 891
Kayıt tarihi
: 20.03.07
 
 

1982 İzmir doğumluyum. Trakya Üniversitesi Gümrük İşletme mezunuyum. Şu an İzmir'de bir dış ticaret ..