Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

14 Haziran '11

 
Kategori
Yurtdışından Bildiriyorum
 

Bir başkadır benim memlektim. Türkiye'm

Merhabalar,  

Sevgili dostlar ve arkadaşlarım... 

Evet, çok çok doğru " Bir başkadır benim memleketim, canım TÜRKİYE' m " 

Flag of Turkey.svg 

İnanır mısınız, her zaman dediğim gibi TÜRKİYE dışarıdan çok başka bir görüntüde, tabi bu benim bugüne kadar edindiğim görüşüm ve düşüncem. Hele hele bu son yurt dışı seyahatimde bu görüş ve düşünce kafamda çok daha iyi pekişerek perçinleşti. 

Daha önceleri belki sizlere bahsetmiş olabilirim. Bugüne kadar (21) ülkeye gidip, gördüm ve yaklaşık (52) milletin yaşam tarzına bizzat şahit oldum. Bu izlenimlerimden sonra bizleri seven ve sayan şu (3) ülke ve milletine benim de özel sevgi ve sempatimi oluşturdu. Bunlar kimler mi.? Hemen söyleyeyim. 

1* AZERBAYCAN 

Flag of Azerbaijan.svg 

2* PAKİSTAN 

Flag of Pakistan.svg 

3* TUNUS 

Flag of Tunisia.svg 

Şimdi bunları neden sizlere durup dururken sıraladım öyle değil mi.? Hemen izah etmeye çalışayım. 

Bizler içeride kendi kendimizle mücadele edip ve affınıza sığınarak didişip dururken, bu üç millet ve ülke bizlerin değerini bizlerden çok daha iyi biliyorlar diye düşünebiliriz herhalde. 

Örneğin, son (S.A.K) - (Suudi Arabistan Krallığı) 'nda bulunduğum yaklaşık üç ay içinde, oradaki mesai arkadaşlarım Pakistan' lılarla çok iyi kaynaştım. Onlara hep beraberce koro şeklinde " PAKİSTAN, PAKİSTAN CİA PAKİSTAN " marşını hep bir ağızdan söyletmeye başladığımda, baktım ki marşın ikinci kuplesinde " TURKIYA, TURKIYA CİA TURKIYA " yani " TÜRKİYE, TÜRKİYE YAŞA TÜRKİYE " şeklinde koronun söyleyiş şekli birden bu tarza dönünce, inanırmısınız benim resmen tüylerim diken diken olup, duygulanarak gözlerimin pınarlarından göz yaşlarım damlamaya başladı. Bu çok güzel bir olaydı bence. 

İki defa gitmiş olduğum TUNUS' da ise, önceleri beni Avrupa ülkelerinden birinin ve daha çok da Alman veya İsviçreli tahmin eden Tunus' lu kardeşlerimize benim TÜRK olduğumu söyleyince aşırı bir sevgi ve tezahüratla karşıladığım ve her gittiğim yerde iltifatlarla kuşatıldığımı hep hatırlarım. 

Kardeş (Gardaş) ve can dostu AZERİ' lerden bahsetmeme gerek var mı. ? Zaten hepimiz bunların bizlere olan sevgi ve saygılarını biliyoruz. ( BİR MİLLET, İKİ DÖVLET ) " MEN SENA DÜZ DANİŞİİREeM, BAŞA DÜŞTÜ.? " 

Bilmem acaba ne demek istediğimi özet olarak sizlere beyan edebildim mi.? 

Gerçekten uzaklarda olmak, herhalde insanı ister istemez çok duygulandırıyor. 

Müsaadelerinizle, güzel ve canım memleketimin bir şiirini burada sizlerle paylaşmak istiyorum. 

A Y R I L I K 

Sana uzaktan bakıyor artık gözlerim 

Gönlüm senden geçmez 

Bana döndü hep sözlerim 

Unutmak o kadar kolay mı sandın.? 

Ayrılık bana aşktır artık 

Birgün sen geçmiş zamandın ya 

Gezinirken uzaklarda, akşamlarım. 

Flag of Turkey.svg 

Sizleri çok seviyorum 

Çok uzaklardan sonsuz sevgiler, selamlar ve saygılar sunar, en yakın bir zamanda memleketimde buluşmak üzere... 

NECİP KÖNİ - MAJARDAH / King of Saudi Arabia 

 
Toplam blog
: 298
: 8548
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..