Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Bir başlığa baktım bir de resme

Bir başlığa baktım bir de resme
 

Gazete okurunun okudugu gazetesini elestirmek hakkidir anlayisindan yola cikarak, bu hakkimi kullanmak istiyorum.

Milliyet internet gazetesinin 30 aralik tarihli ana sayfasinda kiracilara 2008 mujdesi diye bir haber vardi. Bu habere bir de resim eklenmis. Resimde bir levha var, levhanin uzerinde de sanirim kiralik yazisi bulunuyor. Ama bu resimde bu levhanin sadece baglanti yerindeki demirleri gorebiliyorsunuz. Haberi yapan arkadas zamani olmadigindan herhalde isyerindeki calisma odasinin penceresinde bu resmi cekmis ama, aciyi tam ayarlayamadigi icin amacina ulasamamis. Israrci da olmamis bu kadari bana yeter diye dusunmus olacakki, yazdigi habere bu resmi ekleyip yazi islerine vermis. Yazi isleri de resmi onemsemeyip baski icin onaylamis.

Bu resim sokaklardaki duvarlara ya da direklere asilan tabelalarin olusturdugu goruntu kirliligini anlatan bir yazinin uzerine eklenmis olsa idi, soyleyecek sozumun olmazdi.Yazilan haberle alakasi olmadigi icin fikrimi soyleme ihtiyaci duydum. Iyi halt ettin cumlesini isitir gibiyim. Hayatimiz bu kelimeleri duyarak gecmis, ha bir eksik ha bir fazla ne fark eder.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...