Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '10

 
Kategori
Futbol
 

Bir bayan gözüyle futbol ve Erman Hoca

Bir bayan gözüyle futbol ve Erman Hoca
 

internetten


Kendimi bildim bileli, futbolu çok severim. Bir erkekle oturup rahatlıkla futbol sohbeti yapabiliyorum. Ayrıca bu sohbetler çok da hoşuma gidiyor. Daha önceki yazılarımı okuyanlarda bilir ne kadar fanatik olduğumu. Çocukluğum da babam ve abim yüzünden, sonrasında da eşim yüzündendir tüm futbol merakım. Küçükken, sanırım altı yaşındayken diğer kız çocukları bebekleri ile oynarken ben koca bir toprak sahada gol atmanın derdindeydim. Şimdilerde de aile dostlarımızla bir araya geldiğimizde bayan arkadaşlarımla sohbetten sıkılıp kendimi eşimin yanında futbol maçı izlerken buluyorum.

Var bende bir anormallik galiba :)

Kendime bazen şu soruyu da sormuyor değilim. Ya neden bu kadar adam bir topun peşinde ordan oraya, ordan oraya koşar ki?

Futbol aslında zeka oyunu, bedenini ve zekanı aynı anda kullanma sanatı. Topun gideceği yeri tesbit etmek ve hedefe ulaştırmak.

Eşim hep söyler çok kolay bir oyun bu futbol, bak Avrupadaki maçlara adamlar bu işi biliyor. Tık, tık, tık oynuyor.

Bizim, bazı futbolcularımızda üstünü başını yırtıyor :)))

Günlerdir gazetelerde, Erman hocanın maratonda olamayacağının yazılarını okuyup duruyorum. Maraton programını Show TV' deki günlerinden beri izlemeye çalışırım. İzleyişim süreklilik arz etmesede futbol bilgimin çoğunu bu programdan öğrenmişimdir. Pazar akşamları babamla oturup maratonu izlerken, ertesi gün işin olduğunu unuturdum. Şansal Büyüka ve Erman hocaların maç yorumları da her zaman çok hoşuma gitmişdir.

Erman hocanın üslubunu iyi ayarlıyamadığı söyleniyor. Doğru, evet çoğu kez üslubunu çok şaşırmış bir vaziyette maç yorumlarını yapıyor. Hatta bazen yuh be adam bu kadarda olmaz ki diye söyleniyorum. Fakat, sanırım klasik futbol terimleriyle anlatılan maç yorumları da çok hoşuma gitmiyor. Ayrıca dozajı kaçırınca Şansal bey kendisini uyarıyor ve program bir şekilde dengeleniyordu.

Erman hoca bence futbol dünyasının tam ortasında bir adam. Aslında o bir şovmen ama futboldan anlayan bir şovmen. Yani adam aslında boş konuşmuyor. Fakat anlatış tarzı sıradışı ve bu şekilde maçları yorumlaması (fakat aşırıya kaçmadan) güzel.

Ayrıca Şansal Büyüka ve Erman hocanın ikili olarak uyumları da çok iyi diye düşünüyorum. Bence Maraton programı olduğu gibi değişmeden devam etmeliydi. Eminim ki bir çok izleyende benim gibi düşünüyor. Ayrıca Lig TV izleniyorsa daha çok bu ikili sayesinde izleniyordu. İnsanlar birazda bu ikili için bu kadar para ödüyordu. Böyle bir kalemde silip atmak, bu kadar kolay olmamalıydı diye düşünüyorum.

Dün anket sonuçlarına şöyle bir baktım. Çoğunluk Erman hoca kalsın diyor. Belli ki maraton artık bu kadar zevkli izlenmeyecek.

Futbol dolu günler geçirmeniz dileğimle...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..