Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '11

 
Kategori
Bayramlar
 

Bir Bayram da böyle geçti.

Bir Bayram da böyle geçti.
 

Kırık, buruk, üzgün, soğuk, yaslı ve zor bir bayramdı.

Tüm halkımıza geçmiş olsun yakınlarını kaybedenlere, evsiz kalanlara, yuvasız kalanlara, herkese geçmiş olsun. Allahım yardım etsin herkese. Bu zor günlerde insanlara sabır ve güç versin. Nasıl olacak? İnsanlarımız ne yapacak?

Kardeşim Van da öğretmen. Deprem sonrası evsiz kaldılar. Okullar henüz kapalı ama açılacak. Öğretim mutlaka başlayacak. Ne yapacak bu öğretmenler? Nerede kalacaklar? Bu zor şartlarda nasıl olacak yaşam? Nasıl olacak eğitim öğretim? En zoru da nasıl olacak günlük yaşam?

Ateş düştüğü yeri yakarmış. Öyle de oluyor ve depremde evsiz kalan kardeşimi düşünmeden edemiyorum. Tabi ki ölenler yaralananlar karşısında bizimkisi dert sayılmaz ama insan düşünmeden edemiyor yinede. Kardeşim deprem sırasında dışarıda olmasaydı belkide farklı şeyler yazacaktım buralara. Allah korudu. Kaygımız başka şimdi. Elbette ki ölenlere, yaralananlara üzüldüm, üzülüyorum. Allah yardımcıları olsun. Elimden geldiğince yardım ettim. Ne derece işe yarayacak bilmem, ancak kayıtsız kalamadım tabi ki. Benim kafamı kardeşim ve kardeşim gibi  olanlar meşgul ediyor. Bir başka şehirden kalkıp görev icabı Van da bulunanlar. Evsiz kalanlar, korkuyu yaşayanlar ve yine de orada olmak zorunda olanlar. Ne yapacaklar nasıl yapacaklar bilmiyorum. İşleri çok zor.

Bazen kardeşime: Gidin okulun bahçesine çadır kurun ve orada yaşayın okulun bahçesinde didyorum. En azından okula yakın olursunuz soğuktan çok etkilenmezsiniz diyorum kardeşim gülüyor. Bakalım ne yapacaklar? Pazartesi başlayacak okullar. Nasıl olacak nerde kalacaklar belli değil. Hayat onlar için zor olacak hem de çok zor. Allah herkese yardım etsin, insanları daha zorda bırakmasın.

Bir evde olmak sıcak bir yuvada olmak çok önemliymiş. Bunu böyle zamanlarda anlıyoruz. Hep bir arada, birlik içinde, tek yürek olalım. Dualarım herkes için.

 
Toplam blog
: 16
: 400
Kayıt tarihi
: 05.05.09
 
 

Öğretmenim, Mersin'in varoşlarında öğretmenlik yapıyorum...İlgi alanlarım kitap okumak türküler, res..