Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '12

 
Kategori
Bayramlar
 

Bir bayram temennisi...

Bugünlerde televizyonlarda "Kent Şekerleme"nin bayram reklamı dönüyor.  O dede, içimi acıtıyor. Ve her seyredişimde gözlerim dolu dolu oluyor. Sebebi yola o bakış, o bekleyiş... Zannediyorumki reklamın sonunda "herşey yalan, ailedir tek gerçek olan" gibi bir ifade var. Hakikaten öyle değil mi? Aile ne kadar önemli bir kavram. Keşke herkes çok büyük evlerde, geniş aile boyutunda yaşabilse... Ancak günümüzde iş, okul, yalnız yaşam derken aile kavramından uzaklaşır olduk. Hele bayramları hepten tatil gibi görür olduk. Ne olur hepimiz çocuklarımıza bayramı aşılayalım. Reklamdaki o dede sonunda mutlu oluyor. Bütün ailesi geliyor. Ama ya bizlerin o bekleyiş sonunda, gelecek bir ailemiz olmazsa... İşte bu düşünce beni korkutuyor. Ve bu değerlere daha fazla sahip çıkmam gerektiğini her bayramda bana hatırlatıyor. 

Herkese ailesiyle ve bütün sevdikleriyle birlikte mutlu, huzurlu bir bayram diliyorum. Herşey gönlünüzce olsun!

 
Toplam blog
: 4
: 105
Kayıt tarihi
: 27.07.12
 
 

2000 yılında YTÜ - Eğitim Programları ve Öğretim bölümünden mezun oldum. Eğitimin çeşitli kademel..