Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '11

 
Kategori
Güncel
 

Bir bayramlaşma mesajı

Bir bayramlaşma mesajı
 

Bir bayramlaşma anı


Bugün kurban bayramı... Kurban yaklaşmadır, bir yerdeTanrı'ya ulaşma eğlemidir. Yüce Mevla'dan duamız vardır. Bugün sadece Allah rızası için kurbanlar kesilecek. Bu topraklara dökülen kanların yüzü, suyu hürmetine Yüce milletimize barış, sevgi, her türlü felaketlerden  koruma, birlik ve beraberlik versin. Hastalarımıza acil şifalar versin...

Bin yıldan beri  birlikte  kardeşçe yaşadığımız bu aziz vatanın şehit kanlarıyla yoğrulmuş bu güzelim  topraklarında barış ve huzur içinde  yaşamanın tadına ermeği nasip eğlesin..Kardeş kavgasına bir son versin... Diri olalım, iri  olalım. Ünlü ozan Yunus Emre'nin dediği gibi " Gelin tanış olalım  /   İşi kolay  kılalım  / Sevelim, sevilelim /  Dünya kimseye kalmaz"  değişine  kulak verelim.  Bir başka sözünde ise: " Ben gelmedim davi için  / Benim işim sevi içün  / Dostun evi  gönüllerdir  /  Gönüller yapmaya geldim " diyen koca  Yunus Emre'ye ne olur bir kez daha gönülden dinleyelim.

Böylesine güzel birgünde ben de tüm Milliyet Blogdaşlarıma bir  BAYRAM MESAJIMI  sunuyorum. Daha nice  mutluluk  ve sağlık dolu bayramlara erişmelerini  diyorum... Daha nice kutlu ve mutluluk dolu  bayramlara esenlik, aydınlık dolu  günlere  bayrak açalım... Birlikten, kardeşlikten yana  dostça kucak açalım... Sağlık ve esenlik dolu yarınlara sevgiyle...

Bayram Mesajı

Fakiri, zengini bir tutmak güzel

Şu nefreti, kini unutmak güzel

Üç günlük fani ve yalan dünyada!

Kardeşçe bayramı kutlamak güzel ...

Abdülkadir  Güler

Yaz Güneşi Bengisi / Şiirler- Söke 2004.

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..