Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '12

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Bir bebek geldiğinde her kadın değişir mi?

Bir bebek geldiğinde her kadın değişir mi?
 

alıntıdır


2 hafta önce görüştük. Cumartesi günü ona gideceğim diye erkenden uyandım.

Aslında kederini bildiğimden bir gece önce de uyuyamadım.

Sabah kahvemi içtiğim sırada sms attı bana. “Uyandım, gelmiyor musun?” diye.

Olabildiğimce hızlı hazırlanıp çıktım evden. 1 saat sonra yanındaydım.

Bir gece önceki haline göre iyiydi ama benim eski arkadaşım değildi.

Kısa zaman çok şeyler götürmüş ondan.

Biz onunla ne kadar seyrek görüşsek de, birbirimizi her bulduğumuzda sanki daha dün berabermişiz gibi muhabbete dalarız.

Minicik oğlunun yanına götürdü beni. Belli ki, onu kendisini hayata bağlayan bir sebep olarak görüyordu.

Küçücük bir çınardı sanki. Önce bakakaldım.

Bir zamanlar bebeklerle oynayan biz şimdi o arkadaşımın bebeğinin başındaydık.

Tatlı bir erkek çocuğu. İçleri pamuklanmış, küçücük elleriyle parmaklarımızı tutuyor. Arada bir gülücükler atıyor.

Annesinin kıymetlisi, onu resmen hayata bağlıyor.

Ve o an bir kere daha anlıyorum, aslında çocuk insanın hayatında birçok şeyi değiştiriyor.

Olmazı oldurabiliyor.

Her şeyden önemlisi şuan o annesine bilmeden dert ortağı, umut, sevinç oluyor.

En deli dolu olarak tanımladıklarım bile çocukları olduğunda nasıl da o olgunluğa birden erişiyor.

Mamasını yedirdikten sonra bebeği yatırıp yanıma geldi.

Ve “böyle işte” dedi. Ruhun yorgun da olsa, anneysen eğer onun bir tebessümünde siliyorsun derdini, kederini.

Allah herkese bu duyguyu nasip etmeli.

Etrafa saçılan eşyalarıyla geldiği evdeki varlığını ispatlıyordu sanki o küçücük beden.

Bebeklerin olduğu evlerde ki pudra, krem kokusu burnumdan uzun süre gitmez.

Gün bitti.

Eve dönerken aklımda hep aynı cümle vardı “anneysen eğer ruhun yorgun da olsa, onun bir tebessümüyle siliyorsun işte derdini, kederini.”

Sahi, bu her anne için böyle mi?

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..