Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '09

 
Kategori
Deneme
 

Bir bekleyişin formülü

Bir bekleyişin formülü
 

Herkes gitmek ister bir yerlerden bir şeylerden. Benim kaçışım nedendir bilmiyorum. Yalnızlık desem nereye gitsem bavulumda, sensizlik desem adresin çizilmemiş haritalara, neyden gidiyorum bilmiyorum.

Koşsam koşsam, otogarlar biriktirsem seyirdefterimde, limanlar çürütsem yorulsam, soluksuz kalsam ama yinede devam etsem, neyi aradığımı bilmeden ve sonunda bulduğum şeylerden aradığım buydu desem...

Herkes gitmek ister, beklemek zordur çünkü. Giden olmak daha kolaydır, zor karardır ama bekleyen olmaktan daha kolaydır. Takvimi yoktur çünkü gidenin sadece saatler vardır, sefer saatleri. Takvimleri saymaz, km başına düşendir onun için zaman , zaman çarpı hız eşittir yoldur.

Şimdi size kalanların formülünü söyleyeyim, bekleyenlerin formülünü ; beklemek eşittir giden çarpı sonsuzluk.

 
Toplam blog
: 34
: 1022
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

Kuşadası ve Antalya arasında geçiriyorum günlerimi. 25 yaşındayım ve Akdeniz üniverstesi mezunuyum. ..