Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir ben degilim...

Susmamın bir nedeni var elbet
Konuşmanızın nedenleri olduğu gibi
Kaçmamın bir nedeni var tabiki
Kalmanızın nedenleri olduğu gibi

Ben konuşmayı sevmem pek hep içime atarım herşeyi
Zaman gelince konuşurum diye bişey yok bende
Ya şimdi konuşmalı yapmalıyım
Yada sustuklarımı asla konuşmamalıyım
Yapacaksam şimdi yapmalıyım herşeyi
Yapmayacaksam asla yapmamalıyım

Kaçımız ezilmedik ki acılar altında
Kaçımız yüklenmedik ki omuzlarımıza ağır yükleri
Kaçımız sevda derdini almadı ki yüreğine
Kaçımız söleyin bana kaçımız

Bilirim bir ben değilim acılara ram olan
Bilirim bir ben değilim sevdaya düşüp ağlayan
Bilirim bir ben değilim omzundaki yükleri atmak isteyen
Ve yine bilirim ki
Bir ben değilim bu dünyaya isyan bayrağını açan

 
Toplam blog
: 16
: 464
Kayıt tarihi
: 05.01.08
 
 

1983 te Bu güzel istanbul' da uyandım 9 aylık uyukudan:)) Sıcak bir ağustos sabahıymış... İnsanlar..