Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir ben olmalı ve bende bana ait olanı parçalamalı

Bir ben olmalı ve bende bana ait olanı parçalamalı
 

sıradan


Nasır tutan kalbim

Gördüklerimi üzerinde biriktirip yaşamaya devam ediyor

İçimde yalnızlığın senfonisi solo tekrarlarını seslendiriyor yeni her güne
Ve geçen günler nasırlarımı arttırarak beni bana tutsak kılıyor
Sen diyebilmenin özlemi içinde
Bir ben olmalı ve bende bana ait olanı parçalamalı
Öyle derinden parçalamalı ki
Bıçak gibi kesip atmalı, sarsmalı

Kalıpların ne içinde ne de dışında sadece sıradan olmalı
Sıradanlılığının farkındalığı beni içinde tutsak kılmalı

Gökyüzünde salınan uçurtmanın kopan kuyruğu olup beni yere çakmalı
Renklerimi birbirine karıştırıp yeni renkler yaratmalı
Şeytan ne de Melek bir parça insan
Eskiden kalma bir rüya gibi
Komik ama gerçek
Satırların içinde beni bana unutturup , yazdıran olmalı !

 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..