Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Bir ben var içimde O.!

Bir ben var içimde O.!
 

O heryerde.. nereye gidersin.


Katkılarına teşekkürler
Tanrım,
bizi bugünlere getirdin
ve terkettin.

olacağı buydu, olsun
canın sağolsun
daha ne olsun.
aklını verdin
kafam da;
gücünü verdin
yüreğimde;
gözlerini verdin
gökyüzünde;

yürümek bize.

yıldızları saymak
kime emanet
Tanjant,
kotanjant
derece doksan
elde var İNSAN.

'Bir ben var benden içeri'
yine SEN.
Senin için araya girenler
insanı kemirler..

Emanetin başım üstünde
ben kendimi buldum kendimde

kendim besledikçe
sen yücelerde
klavuz istemem
taht kurdun içime.

görünen gözüm/gökyüzün
aklım/başım üstünde
yüreğim/güneşin seyrinde
araya girenler/karanlık ederler
ve
KENDİLERİNİ
Doğal ayıklanmaya
sürerler.
gidecekler ama erken gitseler.
çocuklara yer verseler.

ben kendim bildim bileli
yunus'tan dinledim bir de beni
"nerye bakar isem dopdolusun,
seni nereye koyam benden içeri"

Kalender KILIÇ

(yeni dünya yeni insan, sen kendine inan.O içimiz de..26/07/2010)

 
Toplam blog
: 164
: 239
Kayıt tarihi
: 23.02.09
 
 

Kalenderce yaşarım. Okurum, gezerim, Çocukluğum şanslıydı; özgürlük en büyük mükafatım. Hiç bir kal..