Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir Benden, Bir Bana...

Bir Benden, Bir Bana...
 

Yok...


Şiir denemeleri artık yazılabiliyor... Uzun zamandan beri yazmak istediğim bir şiir vardı benim için yazılmış olan... Ama araya bir de benden bir şiir olsun dedim... Önce benden geliyor...

Yıllar önce Samsun'da Üniversitede okuduğum ve Samsunun üzerime üzerime geldiği bir dönemden kalma...


Gün ışıldar Karadeniz'de;
Işıkla belirginleşir
Karadenizin kara bulutları...

Denizin üzerindeki kan kızıllığı
Boğar insanı...
25/02/1994 05.45


Diğeri ise daha yeni ve kendi üzerime üzerime geldiğim bir dönemden kalma...

Bir çift kesik ayak gibi atıyorsun adımlarını dostum;
Ne kazandığın belli ne kaybettiğin.

Bir çift kesik ayak gibi atıyorsun adımlarını dostum;
Sevdaya.

Sis çökmüş her yana;
Duruyorum, duymuyorum.
Duruyorum, bir çift kesik ayakla attığın her adımı
Görüyorum;
Sevdaya.

Sonra büyüyorum, büyüyorum, büyüyorum...

Sen çocuk olmaya çalışırken,
Ben büyümeni bekliyorum...

Ufuk Koçak 03/03/2006 01.12
 
Toplam blog
: 71
: 1933
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

İnsanın kendisini anlatması zor. Beykoz, Saint Benoit, Psikolog. Bu kadar... Detay gerekiyors..