Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir bilinmez hal

Öyle bir duygu ki bu kalbinin ta içinde hissedersin, tamam acı çekeyim ama nefes alabiliyim istersin. Bazen tam olarak neye, niçin üzüldüğünü bile bilmezsin, ama ne olduğunu bilmediğin eksiklik yakar zaten canını. İçinden sadece ağlamak gelir bazen, hiçbirşey yapmadan öylece oturup ağlamak. Kendini tanıyamaz hale gelirsin, neden böyle saçma hareketler yaptığını düşünürsün ama neden bulamazsın. Bir gün iyiysen diğer gün inadınaymış gibi kötü hissedersin, bu sefer son unuttum dersin ama bir kere göz göze gelmen yeter herşeyi baştan başa yaşaman için.

Gelmiceğini biliyorum hatta acından aşkından ölsen bile gelmeyeceksin biliyorum. Bunu kendime kaç defa anlatmaya çalıştığımı bilmiyorsun. Sen sadece yolunda devam ediyorsun. Ne zaman yiticeksin, biticeksin bende merak ediyorum. Bensiz ne yapıyorsun nasıl geçiyor günlerin bilmiyorum. Eskiyi hatırlıyorum sonra, her zaman mutlu görünmeye çalışan hallerin, sen mutsuzluktan ölsen, için kan ağlasa bile güleceksin etrafına. Peki ben ne yapmalıyım? Ya gerçekten mutluysan.

Sevgi sen mutlu olmasan bile karşısındakinin mutluluğunu düşünmektir demişler ya, bu yüzden bile kızıyorum kendime neden onu mutluluğuyla başbaşa bırakmıyorsun diye. Seninle mutlu olsaydı zaten yanında kalırdı değil mi?

 
Toplam blog
: 10
: 319
Kayıt tarihi
: 05.01.13
 
 

  Öğrenci, hayatın inceliklerini anlamaya çalışan, genç görünümlü yaşlı insan. ..