Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bir bilmecem var

Bir bilmecem var
 

ütopik arabam kadınlara özel


Huysuz kadın, sakin ve uyumlu bir sükunete kapılarını açıyor. Evet yine her zamanki olmayana ergi metodumu kullandım. Bu sabah aynaya baktığımda kendime yaramaz bir çocuk gibi dil çıkardım. Ayna aynaaa söyle banaaa en çirkin kiim ? Yehhoooo been evveet biildiim..Ve başladım şarkımı söylemeye, Çok çirkinsin Fadime çok çirkinsin Fadime.. Bir deneyin ne kadar eğlenceli kendinizle dalga geçmek. Eh başkalarıyla saygı ve edepten hiç dalga geçemem çok sevdiklerim de zaten anlar dalgamın türünü..

Bir yasa çıkardım, kediler, kuşlar, köpekler, örümcekler , karıncalar onayladılar. Bundan böyle beni çileden çıkaracak bir olay olursa, cheeze diyeceğim, poz verir gibi.

Bazı kitaplar vardır, okunur ama rafa kaldırılamaz, Öyle bir zaman gelir ki, bu adam böyle yazmıştı bir zamanlar dersiniz. Jules Verne gibi. O zamanlar inanır mıydık aya seyahatlere denizaltılara ve gündeme düşen savaş öyküleri, Kurtların vadileri, karayılanların delikleri.sanki bir senaryo önceden hazırlanıyor , sonradan olaya dönüşüyor. Bu yüzden haber arşivlerini çok severim ve okuduklarıma dönmeyi. Ve işte kader anı . Beni bu yazıyı yazmaya nedenin birinci ipucu.Bunu iyi anlayın . Çünkü bu yazı bittiğinde size neden böyle abuk yazdığımı soracağım. Bilene ise Sn .Okan Tınmaz ın yarattığı ıssız adadayken inşa ettiğim kulübemle, kopyaladığım Türk işi kuzu Fadime yi vereceğim. Galerilerimde kulübemin önünde kuzumun da bir resmi bulunmaktadır.

Şu çılgın Fadime, pardon yani kitap okumaktan bahsederken , ne edeyim ki çılgın kelimesi benim özelliklerimden olunca.. paylaşmak istediğim bu olmamalı kitap yerine değil mi? Ama beni çok güldüren, kendime tabi ki tutup derse gireceğim sınıfı karıştırmak oldu. Yani sen git şimdi, Matematik dersinde şiir oku. Ya da git şimdi, eczanenin önünde dur ve oradaki adama eczane nerde diye sor. Yani git şimdi , banklarda oturan bir adama kalkıp gitsin diye oturuyor musunuz diye sor.Yani sen git şimdi balıkçıdan tavuk iste, yani sen git şimdi ve kahkahayı öyle bir patlattım ki burada …ipucu iki..Bilin bakalım…

İyi ki maç filan oynamıyorum. Gerçi bayan olarak okul takımında her dalı denedikten sonra, yüzmede karar kılsam da , sahada kendi kaleme gol atardım inanın…Sevgili editörlerimize nasıl da ileti üzerine ileti gönderiyorum , Hata gösteriyorsunuz , lütfen giderin diye…Onlar bana bir kızgın ki sormayın.Alay ettiğimi sanmışlar .Asla ne demek ben kendimle dalga geçtim aslında .İnanın hiç mi hiç düşünmedim ..İşte bu yüzden sırf bu yüzden, iyimser olayları yansıtacağım.Ne kadar kötü olsa onu o kadar iyimserleştireceğim.Bundan böyle her kötüde bir iyi çıkarma yolu deneyeceğim üstüne üstlük.Bütün eksileri toplayıp arttıracağım.gidip pinekleyen tembel birine , çok yoruldun kalk dinlen demek nasıl bir eğlence anlatamam onun yüzünüze bakıp zorla inanmak istemesi.Keyifle yok canım yorulmadım deyişi. Keşke zıtlar birbirini mıknatıs gibi itmeseydi.İnsanlar demir olmadığı halde farklı olanlar hep zıtlaşıyorlar.Keşke birbirlerini kabullenip övmeyi becerebilselerdi.Ne kadar güzel ve kardeşçe bir örnek olurdu, rakibini övmek.

Bir gün muhabbet kuşuma eş almak için kuşçu dükkanına gitmiştik arkadaşla, kafeste gagası kırık , kanadı düşük bir kuş gördüm.Arkadaşım bir alımlı kuş seçmiş bu güzel diyordu.Ben ise o kanadı düşük kuşu seçtim .Arkadaşım buna para verilir mi dedi.Kuşçu beni param yok sandı herhalde, bu kuşu yarı fiyata veririm dedi , zaten gagası kırık kimseye satamadım.Arkadaşım da eve dönerken hep ucuz olduğu için kalitesiz mal almakla suçluyordu beni. Oysa derler ya el deliye ben akıllıya hasretim.Bu yüzden bir kanalda adımı Hasret koydum.Adım merak uyandırıyordu millette .Soran bile oluyordu şakayla kime hasret olduğumu..Çoğu nedenini öğrenince hasrettiler beni gittiler.ayy olurda bir seçmenin bu kadar saçması olmaz niye mi yazdım .İşte sorum.Ben bu yazıyı niye yazdım.İpuçlarımı yazımda verdim ve bir hafta sonra doğru cevabı bilen olmazsa açıklayacağım …..

 
Toplam blog
: 165
: 856
Kayıt tarihi
: 17.10.07
 
 

Edebiyet fakültesi  mezunuyum. Öğrenmenin yaşı yoktur diyerek çeşitli kurslardan da el sanatları ..