Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '17

 
Kategori
TV Programları
 

Bir Bilsem

Bir Bilsem
 

  https://www.youtube.com/watch?v=ND3Vr3itPjs

Dün Hülya Avşar’ın Programını izledim. Adını bile bilmiyorum ya programın , çok da önemli değil. O programı sosyolojik açıdan ilginç buluyorum. Kıvranıp duruyor kadın konuklarına soru sorarken. Başka hayatları kendininkiyle kıyaslamayı seviyor. Kendini fazla yormadan sonuca ulaşmak istiyor böylece.  Üstelik ulaşmak istediği sonuç değme feylesoflarda bile yok. İçine en çok oturmuş olan konu ise; AşK…

Güzel kafasını aynı tutku ve bağlılıkla devam edebilecek bir aşk fikri için yorup duruyor. Gülüyorum. Hangi duygu sarsılmadan devam edebilir ki! Dünkü konuğu, bir dönem oyuncuyken daha sonra depresyona girip sahip olduğu her şeyi bırakarak hayata istediği noktadan yeniden başladığını söyleyen Arda Kural’dı. Ona soru sordukça yeniden ve yeniden kendini keşfediyor olmanın mutluluğunu yaşadı kadın. Konuğu çok da anlatamadı berbat  giden hayatının üstünü yaşarken, altını deli gibi merak ettiği için dibe battığını. Karşılıklı anlaşamadan, anlatamadan bitirdiler programı. Arda Kural üstünden düşüp, dibini farkına varmadan keşfettiği, artık neresinden tutması gerektiğini bilmediği bir hayatın sabahına doğru giderken, Hülya Avşar hep aynı noktasında durduğu hayatının yine aynı noktasına gidip, kahvesini içerken bunlar için şükredebileceği bir başka sabaha gitti.

O programı izlerken doğum günümün son dakikalarıydı. 40. Yıla girmiş olmanın şaşkınlığı içinde ben de kendi hayatımın üzerinden  geçmek için en başa gittim. O koskoca zannettiğim 39 yılın üzerinden hızlıca geçebildim de;  katmanlı kişiliğimi çözüp öze ulaşamadım. 9 Haziran 1977 Perşembe gününden şu zamana kadar yaşamayı başarmış olmak mucizesi karşısında mutluyum. Ağdalı söylemlerden hoşlanmıyorum. Kaba biri olmadığım halde ona teşekkür ederim, buna teşekkür ederim deme isteği içinde değilim.  Beni ben yapan hayatımın dönüm noktaları var. Kanını, huyunu, suyunu, taşımaktan onur duyduğum insanlar var. Onlara sonsuz şükran duyuyorum. Daha ne kadar vaktim var bilmiyorum. Bilmek istediğim hayatımın ne altı ne de üstü. Bilmek istediğim o öze ulaşmak için ne kadar şansım var.

 

 

 
Toplam blog
: 110
: 1076
Kayıt tarihi
: 26.05.14
 
 

Dünyanın kirletemediği bir lotus... ..