Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir bilsen...

Bir bilsen...
 

Bir bilsen... 

Yaşın değil bebeğim beni ilgilendiren... 

Boyun posun, kilon milon da değil takıldığım zihnimde, ruhumda kalbimde... 

Bir ayrı şehirlerde olmak yüreğimi acıtıyor sahiden... 

Bir de sana şöyle candan, ciğerden, yürekten, taaaa ki kemiklerini kıracak kadar, şiddetle sarılamamak koyuyor bana; sadece... 

Bir de her canım istediğinde, dokunamamak sana, ölesiye ve de öpememek; nefesim kesilip, yorgunluktan düşüp, bayılana kadar... Ve canım... saçlarını doyasıya öpüp koklayamamak doyasıya; ve de çılgınca kucaklayamamak seni; aşkla, meşkle ve coşkuyla, coştukça... Zamanı durduracak kadar arzuyla... Mekandan da soyutlanamamak canım, seninle; beni kasım kasım kasan karabasan... 

Elbette her istediğimde, istediğim kadar şehvetle sevişememek de seninle; çıldırtıyor beni canım; delicesine... 

Ama sen de, ben de biliyoruz ki can özüm; 

Hayatta hiçbir şey tesadüf değil... Her şeyin bir vakti, bir saati var... Bunu baştan kabul etmeyen ahmak, boş yere kendi yüreğini tırmalar da tırmalar... Kendi yüreğini kanatır ve kendi yüreğini yorar beyhude, hoyrat, ağır ve aksak... 

Biz aşkı zamana ve mekana hapsedecek cehaleti çoktan aşmadık mı bebeğim?... Senin yerin, benim kalbim... Bunu hem sen, hem ben ezberledim; hem de hiç unutmamacasına; unutturmamacasına... 

" Ya unutursam?! " seni diye sakın ha sen korkma ve üzülme ruhumun tahtsız kraliçesi... Bazıları beni çoktan unutsa da... Ben hiçbir kadınımı unutmadım. Kendimi de kimseye unutturmaya çalışmadım... Çünkü yüreğimin zirvesi, şu deli ruhumun her bir köşesi, ben hiçbir kadınımı unutmak için sevmedim. Sevdiğim hiçbir kadını da yüreğimden silmedim; onlar silse de, parlatsa da beni de, delisaçması yüreğimi de... 

Unutmak ancak isteyenin yapabileceği bir eylemdir. Sevmekse, isteğe değil yüreğe bakar, benim hep şevkat bekleyen minik kız çocuğum!... 

Beni zerre tanımış ve anlamışsan eğer, şunu bil ki, umut ağacım, Cem severse ölümüne sever... Ta ki ölüp de son nefesini verene kadar... 

Son nefesim de sen ol yavrum... Ol ki son nefesim... Sen olmayınca hayat ta olmasın benim... 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..