Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir bilsen

Bir bilsen
 

Ansızın çıksan gelsen...

Hiç gitmedim, kalbinin gölgesinde uyudum azıcık desen..

Gözlerini ovuştursan, esnesen..

Nasıl yırtardım gecenin kör karanlığını,

Nasıl huzurla uyurdum senli sabahlara,

Kalbimdeki bu amansız, ansız sızalara merhem niyetine sarardım gözlerinin gizini, pusunu..

Dağ olurdum, deniz! okyanus olurdum,

Uçsuz bucaksız umman olur,

Kutsal tepelerden avuçlarına goncalar arar bulurdum.


Bir bilsen..


İnsan işi çaresizlikler bunlar,

Anladım...

Bu ağlamaklı haller, iç geçirmeler,

Bu dalıp dalıp gitmeler, herkesi sen zannetmeler..

Ve yine çaresizlikten, Hiç gelmeyeceğini bile bile,

Her sabah uyanıp ısrarla odayı toplayıp temizlemem...

Çiçekleri sulayıp, örtüleri düzeltmem,

Öğlene doğru gelmeyeceğini inanıp içmem..

Akşama doğru, öğleden kalma kalp ağrıları,

Evet, bunlar sindirelemeyen çaresizlikler.


Bir Bilsen...


Bir tek sen kaldın bu şehirde.

Dermanın derdin içinde saklı olduğunu öğrenemeyen...


19.04.2008/Ankara

 
Toplam blog
: 10
: 1321
Kayıt tarihi
: 17.11.08
 
 

0cak 1982; soğuk bir mevsime, sıkıntılı/ sıkı yönetim yıllarına denk gelmesinin dışında benim dünyay..