Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '10

 
Kategori
Blog
 

Bir blog hikayesi

Bir blog hikayesi
 

Hatırlarsanız çok uzun zaman önce şöyle bir yazı yazmıştım (sene:2007):

Orada şöyle bir bölüm var:

"...amacım Erdil Yaşaroğlu’nun dikkatini çekerek onu bu neslin daha temiz ve kaliteli bir mizah dergisi yapabileceğine ikna etmekti. Bu düşüncenin şu an için tamamen bir ÜTOPYA olduğunun farkındayım.

Ütopyam, gözlerimi; gece vakti içimin gökyüzüne yönlendirdiğim an, en uzaktaki yıldız gibi parlamakta. Çok uzak olduğunu biliyorum ama en parlak yıldız olduğunu da görüyorum.

BİR DERGİ DÜŞLÜYORUM!

“7’den 70’e kültür ve mizah dergisi; ÜTOPYA, vakti belirsiz bir tarihte tüm bayilerde”

Mutlaka saman kâğıda ve iki renk olarak basılmalı..." :')

http://blog.milliyet.com.tr/ucamayan_smokinli_bir_kus_2_ve_3/Blog/?BlogNo=79931

Hayallerim gerçek oldu ve bunu MB ile de paylaşmak istedim.

Uzun zamandır 7 den 70 e hitap edecek bir dergi çıkartma peşindeydim ve nihayet seneler sonra bu uğraşım gerçekleşti. Blogumdaki tüm kayıtları e-dergi şeklinde toparladım ve 22. sayıyı da bugün fırından çıkardım.

Kapakta da dediğimiz gibi:

"Şiirler, film tanıtımları, denemeler, seçilmiş videolar, karikatürler, öyküler, makale tadında yazılar, mizah ve daha fazlası için bizi seçin!"

Çok fazla emek var, emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler sunarken sevincimizi MB ile de paylaşmak istedik.

Örnek teşkil etmesi açısından ilk üç sayı ve son sayı linklerini sevgiyle sunarım:

ÜTOPYA SAYI:1


ÜTOPYA SAYI:2

ÜTOPYA SAYI:3

VE

ÜTOPYA SAYI:22

Manevi desteklerinizi ihmal etmeyin ;)

Sevgiyle

Lavinya Öz

 
Toplam blog
: 80
: 1765
Kayıt tarihi
: 14.05.07
 
 

1975 ANKARA DOĞUMLUYUM, 15 YAŞIMDAN BERİ YAZARIM(yazmak fiilinin geniş zamanlı kullanımıyla) evli..