Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '13

 
Kategori
Blog
 

Bir Blog Uğruna YaRab Ne Hasletler Batıyor!

Bir Blog Uğruna YaRab Ne Hasletler Batıyor!
 

En hırçın:
En mutedil:
En hırslı:
En gamsız:
En bilgin:
En bilgiç:
En bilge:
En dilsiz:
En dilli:
En mübarek:
En aykırı:
En cazgır:
En melek:
En kahraman:
En sportmen: 
En centilmen:
En ılıman:
En radikal:
En saf:
En içten pazarlıklı:
En fitne:
En fücür:
En patavatsız:
En sessiz:
 
“Şimdi bu ne?” diyeceksiniz.. Liste! En’ler listesi.. Daha listeyi uzatmak mümkün.. Mümkün de listeyi doldurmadan niye yazdım diye de sorarsanız şimdi.. Listeyi herkes kafasına göre doldursun diye boş verdim. İstediğiniz sorudan başlayabilirsiniz :)
 
Burada yayınlanan listeler herkesin meşrebince, idrakince ve beğenisince yayınlanan şeyler değil mi nasıl olsa? Herkes evvelce diyaloğu bulunan kişiler içerisinden kafasına göre birini “en” seçmiyor mu? Seçiyor.. Seçmesine bir şey dediğim yok tabi. Paşa gönlü bilir. Biliyor da.. biliyor bilmesine amma bazen çamur çizmeyi aşıyor..
 
Bir blogger kafasına göre seçtiği birkaç ismin dışında kalan kimseler için “osuruktan teyyare” ibaresini kullanmakta beis görmüyor mesela! (İfadeyi mecburen kullandım).. Bilmem ki bunları hangi kafayla yazıyorlar.. Nedir bu yani? Kendini ve birkaç kişiyi ayrı tutup kalanını o… teyyare gören kişi nasıl bir haleti ruhiye içerisindedir?
 
Beğenmemek en doğal haktır. Ama beğenmemeyi başkalarını hor ve hakir görerek ifade etmek de beğenilecek bir tutum değildir. Acizane bu ve buna benzer üslupları isimlerinin başında “eğitimci, aydın,mürekkep yalamış” ifadeleri bulunan kişilere yakıştıramıyorum ben.. 
 
Seçimimizde özgürüz. Dilediğimizi okur dilediğimizi beğeniriz. Ama beğenmediğimizi aşağılama hakkını kendimizde görürsek o zaman iş karışır.. O zaman ne eğitimciliğiniz bir işe yarar ne de aydınlığınız! Bilakis karanlığın temsilcisi oluverirsiniz birden.. Etiketinize güvenip başkasına dil uzatmak da edepsizlikten başka bir şey değildir!
 
Tahakkümü hak gören, istediğini dayatan, ben bilirim edalarıyla caka satan, ona-buna hakaret etmeyi marifet belleyen böyle zihniyetler için aslında söylenecek pek fazla bir şey yok. Allah ıslah etsin!!
 

Murat HACIOĞLU

19.01.2013, Denizli

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..