Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '14

 
Kategori
Deneme
 

Bir büyü gibi

Bir büyü gibi
 

resim: internet.


Bir büyünün dayanılmazlığıyla yeniden doğuşu hızlandıran bir his ! Unutulamaz, akıcı, hüzünsüz ve yenileyici anlar.. Bu ritim bazen yavaş bazen hızlı.. Bu akış bazen cana değer bazen kararlı !

Şimdi rüzgarın esişi sıcak, yağmurun yağışı zihinde kalacak. Dört duvar ruhu delice yağmalayacak !

Sesini duyduğumda, beklenen kendini gösteriyor diyorum. Ateşin yakıyor, yakmalı diyorum. Kalbin atıyor, atmalı diyorum.

Seni görebiliyorum. Şarkını duyabiliyorum. İçini sezebiliyorum, anlayabiliyorum.

Gümüşlere benzeyen parlak yıldızlar her şekle bürünüyor.. Güneşin batışı, kızılın en güzel tonuna dönüşüyor. Ayın şekli her zamankinden güzel görünüyor.

Seni duyabiliyorum. Ruhun sevgini saklamıyor. Kalbin daha çok atıyor. Durduramıyorsan zevk al !

Aradım, seni aradım. Buldum seni buldum. Kelimeleri saklamıyorum artık. Parlak, aydınlık, huzurlu, keyifli, neşeli... Nasıl anlatsam !

Seni hissedebiliyorum. Her şey daha güzel görünüyor !

 

 

selin428@yahoo.com.tr 

 
Toplam blog
: 155
: 175
Kayıt tarihi
: 02.03.12
 
 

İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları, Halkla İlişkiler bö..