Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '17

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Bir Büyük Türkiye buluşması daha

Bir Büyük Türkiye buluşması daha
 

Antalya Toplantımızdan


Memur-Sen Beşinci büyük buluşmasını gerçekleştirdi. Cumartesi günü sayın Cumhurbaşkanımız'da katıldılar. Birçok eski tanıdığım ve yeni tanıştığım arkadaşlarım oldu. Genel Başkanımız Ali Yalçın'ın konuşmasını dinledik. Engelli Memur-Sen toplantımızı yaptık.

Cuma günü sabah erkenden kalktım. Aslında gece fazlada uyuyamadım. Hava alanına geldim. Antalya'ya uçtum. Memur-Sen'li arkadaşlarımız bizleri karşıladı. Bir servisle otele gittik. Oda arkadaşımda Emekli Memur-Sen Başkanımız Mehmet Ditmi, sağ olsun onunla güzel bir üç gün geçirdik. Cuma günü denize girdim, yüzdüm. Bana yüzme öğretenlere bir kez daha içten bir dua gönderiyorum. Pazar günü toplantı yoktu. Bende Antalya'da Beyaz Baston Görme Engelliler Derneği'ni ziyaret ettim. Orada yatılı kalan öğrencilerle, Başkan Kâmil Abiyle bol bol sohbet ettik. Adil Altınkaya ve Ekrem Abi de sohbetimize katıldı. Akşam hava alanına doğru yönlendim. Tramvayın hava alanına kadar gitmesi ve geldiğim ve geleceğim durağı söylemesi bir avantaj. Yalnız sanki biraz yavaş gibi aklıma eski posta trenlerini getirdi. Birçok insanın yaşadığı bir durumla bende karşılaştım. Yanlışlıkla dış hatlara gitmişim. Tabiî ki İzmir değil de firmanın Telaviv uçağının yanına doğru gitmişim. Neyse görevli arkadaş beni alıp götürdü. İksray cihazından geçerken küçük bir sorun yaşadım. Her eşyamızı orada bırakıyoruz. Tabiî ki Bastonumuzu da, cihazdan geçerken neymiş efendim cihaza değmeyecekmişim. Hem elimden bastonu alacaksın, hem de cihaza değmiyeceksin. Hadi sen gözlerini kapat geç bakalım. Neyse uçağa bindim ve İzmir'e geldim.

Kayna

https://beyazayizmirhaberler.blogspot.com.tr/2017/03/bir-buyuk-turkiye-bulusmas-daha.html

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..