Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '07

 
Kategori
Gönüllülük
 

Bir çağrı da ben yapayım

Bir çağrı da ben yapayım
 

Günlerdir sevgili Yasemin Güner arkadaşımızın başlattığı Yusuf Aysan Bey'in destekleyip ilgiyi artırdığı bir konumuz var. Fidan dikelim diyoruz. Bu konu hakkında yazı yazan diğer blog yazarlarımız Latif Bey, Melda, Esra ve Sema hanıma da teşekkür ederim. Ne kadar çok yazı yazarsak o kadar çok ilgi görür diye düşünüyorum. Sevgili Yasemin yazdığım bir yoruma "Bizleri okuyan kişiler farklı olabilir" diyerek benden de bu konuda yazı yazmamı istemiş. Hemen yazıyorum, hem de seve seve. Gerçi böyle bir konu ve başlığın, kişi ayırmaksızın okunması gerektiğini düşünüyorum. Gerçi halen gerekli ilgiyi görmüş değil bu kampanya. Binlerce blog yazarı var diye seviniyoruz ama katılıma bakınca 50 kişi bile yok. Bazı kişiler kedni meselelerine fazla düşmüş dedim sağolsunlar onlar da uyarımı dikkate alıp olaya dahil oldular. Bir arkadaşımız da fazla iyimser bir düşünceyle, insanlar henüz okuyamamıştır, hafta sonu okurlar o zaman haberleri olur diyor. Dedim ya fazla iyimser düşünüyor. Gören gördü, okuyan okudu, dahil olan oldu. Bu iş gönül ister. Gönüllü olmadan zorla kimseye bir şey yaptıramayız. Duyarlı arkadaşlarımıza, ağaç dikmeye gönüllü olan herkese şimdiden teşekkür ediyorum. Umarım çok daha fazla kişi yazılan tüm bu yazıları okuyup duyarlı olma ihtiyacı hisseder. Bir araya gelmemiz için bundan daha güzel bir sebep olamaz diye düşünüyorum. Temiz bir nefes almak için, yağmur yağması kuraklığın sona ermesi için ufacık bir katkı da bizden olsun. Katkısı olan herkese sevgiler, saygılar.
 
Toplam blog
: 144
: 2928
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

İzmir Cumhuriyeti'nde yaşıyorum... Sarmaşık Sanat Atölyesi'nde ebru sanatı ile uğraşıyorum. En es..