Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir Çiçek Dünyayı Kurtarır

Bir Çiçek Dünyayı Kurtarır
 

Kadına fesleğene dokunur gibi dokunursanız kokusunu daha güzel alırsınız...


Kural basit; mutlu olmak isteyen adam "kadını mutlu edecek".

Kadın gübreler, mayalar, çoğaltır, kabartır. 

Kadın dişidir. Kadın seçer. 

Kadına siz bir kere "seni seviyorum" deyin ve kadın o cümleye "inansın" size binlerce kere "seni seviyorum" olarak geri dönecektir. Tıpkı çok yüksek bir dağdan "seni seviyorum" diye bağırdığınızda yankı yapıp onlarca kere aynı cümleyi duymanız gibi. 

Deneyenler bilir ki mevsiminde alınan ve küçük bir buse ile verilen çiçek hemen "çoğalır". 
Evde her oda o çiçek kokar. Hemen vazoya konulur. Evin en gözalıcı yerine ve "bak bu bana alındı" iç sevinci ile her tarafa o kokunun sinmesi sağlanır. 

Kadın mutlu olunca siz daha çok mutlu olursunuz. Tüm şikayetler en aza iner. Daha bir uysal ve evcimen olur kadın. Eli ile besler sizi. Gözü ile sever. Şefkati ummanlar olur.  

Bakmayın sosyal medyada ve konuştukları her yerde "oğlum ben doğum sancısını bile tınlamadım", "içim çürüse, ağlamaktan katılsam aynada bir ruj sürmelik benim sancılarım", "kadın susmuşsa" gibi cümleleri hep kursalar da kısacası "robocop" gibi olduğunu her fırsatta gözümüze soksalar da kadınlar "fesleğen çiçeği" gibi zarifçe ve avucunuzun içi ile okşanmayı umar.  
Onun en zarif ve güzel kokusunu alırsınız.

"Kadın mutlu ise adam mutludur." 
Bu cümleyi her yere yapıştırın. Her yerde paylaşın. 
Aldığımız bir kolyenin yakışıp yakışmadığını görmek/göstermek için dakikalarca uğraşır ona uygun elbise giyer çıkartır. Ve savaş kazanmış komutan edası ile önünüzde durur ve gözleri ile sizi bağlar kılıç bile kullanmadan esir olursunuz.

Bob Marley'i bence herkes yanlış anladı. Aslında "kadınım olmadığı için ağlıyorum." diyor! 
Mutlu kadın at nalı misalinde olduğu gibi "bir çivi bir nalı, bir nal bir atı, bir at bir komutanı, bir komutan bir savaşı kaybettirir" şimdi biz bunu şöyle değiştiriyoruz.

"Bir çiçek bir kadını, bir kadın bir adamı, bir adam bir aileyi, bir aile bir toplumu, toplum dünyayı mutlu etti"!

Dinle. 
Anla. 
Göster.

http://saklidusler.com/

https://www.facebook.com/sakliduslerofficial/

https://twitter.com/saklidusler

https://www.instagram.com/sakliduslerofficial/

 
Toplam blog
: 4
: 195
Kayıt tarihi
: 24.09.17
 
 

Onsekiz yıldır geceleri radyo programı yapıyorum. Uzun yıllardır reklamcılık yapıyorum. Tohumun d..