Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '18

 
Kategori
Deneme
 

Bir Çift Yüreğe Ölüler Serdik

 

     Sizi bilmem ama yüreğim gögüs kafesine sığmıyor . Ruhum bedenime sığmıyor . Canım , can çekişiyor . Vaz geçmek istiyorum ama nereden başlamalı onu da bilmiyorum . İstemek ile olur mu sanmıyorum , lüksüm yok. Terk etmek istiyorum , alıp başımı uzaklara kaybolmak istiyorum , mümkün olmadığını biliyorum.

     Bu kadar mı zor?

     Evet her şey bu kadar zor .

     Siyaset ateşi bacayı sarmışken, ülke insanıyla yanıyor . İnim inim inleyenlerin can çekişini  ‘duyan yok’  demek mi gerekir ya da ‘ takan  yok ‘ mu ?  Halk ; mutsuz ,huzursuz , güvensiz, bin bir cebeleştiği kıskaçlarında ölmek için yer arıyorlar .

      Doğrusu halka  üzülmek de  istemiyorum

      İnsan değiliz ,hepimiz potansiyel kan emicileriz ve sonra birbirimizi yemeye  her zaman hazırız . Irkçılıkla yedik /yiyoruz biz arsızlar . Sonra hala üstünlük naralarını semalarda coşturuyoruz her zaman diliminde zuhur bulan bu  dinamizmin, legal örgüt olduğunu göremeyecek kadar körüz ahali !! .. 

       Din / mezhep , dil / ırk  malum ..

       Sosyal devlet olamamanın eksikliğinden dolayı vatandaşın ekonomik güvencesi yok , açlıktan psikolojik travmalar sonucu bir yılgınlık, bıkkınlık, yetersizlik duygusu derken cinnet / ölümler ve öldürülmeler  denen bir eylem var . Peki üstünlük duygusu karın doyuruyor mu ? Zengin daha zengin , fakir daha fakir olsa ne yazar birileri için .  Hem rahat güdülecek birilerinin olması gerekir ama bu  mekanizması işlemesi bazılarınca şart.  Yenir mi ? Hem de gönül rahatlığı ile ..

       Bilinçsizliğin ceremesidir

      Medeniyetsizliğimizin sonucudur

      Öğrenmeye kapalı olmamızın

      Okumayı can sıkıcı , gereksiz gördüğümüzün

      Daha kötüsü kendimizi “ Bulunmaz Hint kumaşı “görmemiz

      Sözde okuyup / bilmişlerimiz ise pratik yoksunu olduğumuzun  dum dubasındayız .

       Bunların ve sonra birbirimizin ağır hayatlarına , dinamit koymaktan yoksunmayız . Aşk / meşk , sosyal hayatımız , aile , iş ..

 En önemlisi ise  ( benim için yürek yarası  asıl budur ve gözüm açıkta gitmesin diye elimde baston olsa bile vaz geçmeyeceğim isteğim  )  olmak istediğimiz yerde olmamamızdır .  

      İpe , un asıyoruz velhasıl

      Ve bir çift yüreğe, ölüler serdik ..

 
Toplam blog
: 31
: 169
Kayıt tarihi
: 22.04.16
 
 

Sorgulamakla meşgulum, her şeyi sorguluyorum. İzmir / Eğitim ..