Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir çiğ tanesi

Bir çiğ tanesi
 

güzel bu nasıl sevdaymış...


Bağrımda yanan can mumunum

Öyle bir şule var ki, yürekten

Gökkubbe denen fanusa sığmaz, ezelden

Yıldırımlara, şimşeklere yurt olan, şu sineme

Hiçbir dağ benzeyemez

Ey sevgili ! çünkü o,

Senin inayetinden yanıp tutuşmuştur...

Bu aşk ile ben,

Öyle bir aleme, vuslat varken

İmkanı buldum ki, bu izlerden

Her çiğ tanesi, bir güneş değerinde

Öyle bir güneş ki, onun ışığına

Gece gibi perde yok bende,

Uzağı da yakını da bambaşka alem

Orada senin firkatini çekmek

Sana kavuşma anlamı taşır ezelden...

Mana hareminin kapısı açılırken

Binlerce aykırılık, binlerce farklılık

Bir surete bürünse, gizli sırlar,

Hep ortaya açıldı sözler

Anladım ki...

Dünya denen, varlık alemi denen

Onca gürültü, bunca çekişmenin hepsi

Kavgayı sever bir güzel varken

Sevda gözleri, aşkınla çağlarken...

Ben seni özledim, hasret pınarı akarken

Günlerim günlere eklenirken

Bir sitem ederim ben, yürekten

Seni seviyorum, kalbten...

hacer teke

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..