Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Hırçın denizin asi çocuğu!!!!

http://blog.milliyet.com.tr/tutuklum_bjk

03 Mart '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir çığlıktı yalnızlığım!!!!

Bir çığlıktı yalnızlığım!!!!
 

Konusmak gerekir bazen, susmak artik care degilse...
Anlatmaya baslamali bi yerden, en basta kendinden,

Basliyorum oyleyse dur ve dinle;

Ardindan degisti hayatim, butun degisime mahkum hayatlar gibi, geceler degisti kara kuru oldu biraz daha cok aci verir oldu...mevsimim yillardir sonbahar rengi soluk, yuregim yorgun ayazda kalmis bi-care donuk.

Ayni sarkilar farkli anlamlar kazandi, oysa sarkilar bu kadar icimi acitmazdi, gunesi seven ben, ay isiginda aydinlatmaya calistim dunyami ve yildizlar baska turlu parladi gokyuzunde.. .yalnizligimi anlatmak istercesine. .

Agir agir cektim perdeleri
Cekmeceye gizledim cocuksu sevincleri
Buyudum sanki harcadim yillari
Umdugumdan olgun yasadim ayriligi
Beyaz ortuler orttum esyalarin ustune
Kapadim kapilari topladim anilari
Doktum denizlere

Ve sen hala varsin, gidip gelirsin icim de bir yerde ama hep ayni yerde...
Payini almis olmalisin degisimden,

Ilgili sen olmak uzere bir sozlesme hazirladim icimde,
Sen aklima gelecektin sadece, yuregime ugramayacaktin,
Dusunecektim ama dokunamayacaktim,
Uzulecektim belki ama aglamayacaktim. ..
Oyle yaptim ve altina imzami attim...

Ve sen tum kurallari ihlal ettin, infaz ettin yuregimi, sana gel dedim gelmedin...rahat birak gecelerimi uykularimi boyle kabus olma, hala icimdesin gitmiyorsun, bit...bit lutfen...

Yar! Terk-i Diyar
yollarinda simdi kalbim
Tuzla buz oldum, incindim orselendim
Elimde tek kalan darmadagin umitlerim
Basardin en sonunda Oldu bak istedigin
Yarali Hayallerim

Hep ayni olmak zorunda mi ayriliklar, yalnizli gimin sesini kimse dinlemedi...
Ben yalnizligimi haykirdim ama kimse duymak istemedi...


AYŞEGÜL OCALI
 
Toplam blog
: 23
: 848
Kayıt tarihi
: 23.05.07
 
 

Ben gezmeyi eğlenmeyi öğrenmeyi ve hayata bağlı yaşamayı seven biriyim. Ülkeme ve vatanıma bağlı ve ..