Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir çıkış yolu gösterin?

Bir çıkış yolu gösterin?
 

Yazmaya başlamadan önce konu ile ilgili bir başlık düşünüyorum ama belirsiz. Hatta hangi katagori olmalı onu bile seçemedim. Sanırım gündelik yaşama özel bir yazı olucak bu da diğerleri gibi. Başlangıçtaki belirsizlikleri çoğumuz yaşarız. Özelliklede karmakarışık düşüncelerden arındırmaya çalışırken bulduğumuzda kendimizi hemen yazmak aklımıza gelir. Tabii yazmaktan başka bişey yapamadığını düşünenlerden biriyseniz? Ben buna doğal terapi yada rehabilitasyon merkezi diyorum...:) yani buraya.

Uzun yolculuklar gibi geliyor düşünce trafiğimizin başka yönlere kayıp uzaklaştığımız anlar. İşte bende tam burada bu ruh halimle yaklaşıyorum yaşamın kıyısından biryerinden tutunmaya çalışıp tatlı bir nefes aramaya çalışan siz blog yazarları gibi.

Trafik dedim de aklıma birkaç gün önce çalıştığım işyerindeki bir arkadaşımın geçirdiği kaza geldi. Trajik bir o kadar da üzücü. Bütün bir sene boyunca hiç durmadan çalışıp kısa bir süreliğinede olsa dinlenmek ve keyif almak maksadıyla çıktığı yolculukta geçirdiği kaza sonucu eşini kaybetti. Çok üzüldüm. Ve üstelik eşiyle de bir dönem aynı yerde çalışmışlığım ve tanımışlığım vardı. Geride gözü yaşlı üç evlat bırakarak otuz dört yaşında bu yalan dünyaya acı bir şeklide veda etti.

Böylesine üzücü olayların arkasından kendi üzüntümün anlamsızlığı ile başbaşa kalmışlığımın dışında artık herşeyin boş olduğu kanısındayım. Öylesine bir boşluk ki bu içinde birçok duygunun barındığı ama cözümü olmayan bir boşluk.

Olaylara hangi açıdan yaklaşırsam yaklaşayım bir yerde bir kopukluk var ve istediğim gibi sonuçlanmıyor. Arkadaşlarla sohbet esnasında sarfettiğim bir cümlem var ki artık ben bile inanır oldum. Bağlantıda sorun yaşıyorum sanırım baz istasyonu artık bir işe yaramıyor ve gönderdiğim tüm sinyaller bana olumsuz sonuç olarak geri dönüyor. Hani dua edersiniz ya işte o misale karşılık bu şimdilerde hissettiğim. Ya yaşamıyorum tamamen hükümsüzüm yada bilmediğim başka bişey var...:)
Siz?
Böylesine haller içindeyken nasıl bir çıkış yolu bulurdunuz kendinize?
Düzeldiği oldu mu?
tek cümlede
Sezen'in söylediği yerdeyim
ben
bu dünyayı anlayamadım
altından kalkamadım...

 
Toplam blog
: 67
: 606
Kayıt tarihi
: 11.09.07
 
 

1972 İstanbul doğumluyum. 13 yaşında bir kız çocuğum var. Hayatı inişli çıkışlı, her halinde seviyor..