Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '07

 
Kategori
Çocuk Sağlığı
 

Bir çocuk bu kadar sık hastalanır mı?

Bir çocuk bu kadar sık hastalanır mı?
 

İki yaşında, yaşıtlarından en az 1-1, 5 yaş büyük görünüyor. Etli butlu, sağlıklı görüntü, son derece dışa dönük , iştahlı yani herşey yerinde ama ayda 2 kez de hastanede...

Ağlamak istiyorum bu kadar da olmaz ki!!!

Son derece temiz , hijyen, güneş gören, sıcak iyi bir evde yaşıyor

Hergün düzenli olarak, sebze, meyve, süt, et kısacası dengeli besleniyor

Gözünün içine bakıyoruz

Herşey fazlasıyla tamam

Peki neden bu kadar sık hasta...

Kırk günlüktü başladı hikayemiz, grip dedik

nezle dedik

Soğuk algınlığı dedik

En iyi hastane dedik, bir çok değişik doktor dedik

En iyi ilaç dedik, test dedik, tahlil dedik.. öffffffffffffff öff

Yine hasta yine hasta. Kapıyı açmaya korkuyoruz rüzgarından hasta olacak diye.

Biri gelsin, biryere gidelim, hasta..

İzole bir yaşam nasıl mümkün olur, olsa da yarın okulu başlayacak o zaman ne olacak?

Bazen ne yaparsanız yapın, sonuç aynı ve tıp bu durumda sessizliği tercih edip yada genler deyip kenara geçiyor.

Barışık olayım birşey olmaz, azcık öksürecek, hapşıracak geçecek diyeyim , ııhhh ıh olmuyor bide birsürü tehlikesi var her hastalığın.. Düşünün gripten bile insan ölüyor..

Sürekli otit oluyor (orta kulak iltihabı) tedavisi geç yada olmazsa sağırlık...

Buyrun pimpirik olmayın hadi bakalım...

Öksürük deyip geçmeyin, ciğerlerer inip Bronşit , zature

Neyse içim zaten daralmış tekrar tekrar,

Bidaha neyse deyip saadete geliyorum..

Tüm tedavi yöntemlerini ezberledim sayılır, sakın negatif düşünce biçimimle bu kızı durduk yere zırt pırt ben hastalandırıyor olmayayım ?

Mümkün...

Bakıyorum da rahat ve tasasız annelerin çocukları maşallah taş gibi..

YAAAA BEN NE YAPAYIM ŞİMDİİİİİİ ???? HÜNGÜR HÜNGÜRRR FOOŞŞUUURT..
snıfff snıfffff :(

 
Toplam blog
: 86
: 8215
Kayıt tarihi
: 07.10.07
 
 

Çocuk yetiştiriyorum dünyanın en zor, en güzel, en önemli işi değil mi? İşim bu. Vizyonum, Eğ..