Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir çok kez gözyaşlarımda boğuldum

Bir çok kez gözyaşlarımda boğuldum
 

Bir çok kez göz yaşlarımda boğuldum


Bir çok kez gözyaşlarımda boğuldum

Bir çok kez haykırışlarım dağları devirdi

Bir çok kez hıçkırıklarım denizleri kabarttı

Ve dalgalar beni yuttu.

Düşlerimde pembe rengi gördüm

İsteklerim yeşildi

Sevgilerim sıcacık bir sarı

Ayrılıkları hiç düşünmedim ama

Rengi griden siyaha dönüşüyordu.

Zamanda kayboluyordum

Zamanlarımı çalıyorlardı

Zamanlarımı geri istediğimde

Sadece hayallerimi veriyorlardı.

Hayallerim çok çok eskilerden kalan

Anılarımı tazeliyordu

Anılarda ilk doğduğum günü görüyordum.

Aylardan Eylül

Sıcacık bir sonbahar günü

Doğduğum gün babam bile gelmemişti

Kız oldum diye.

Ben doğduğumda göz yaşlarımda zaten boğulmuşum.

Zamanlarımı geri istiyorum

Tekrar tekrar

Yaşayamadığım zamanlarımı.

Devirmediğim dağlarda dolaşmak

Duru denizlerde balıklarla birlikte yüzmek

Denizin karanlıklarında beyazı görmek istiyorum.

Çok geç olsa bile…

 
Toplam blog
: 118
: 663
Kayıt tarihi
: 11.07.08
 
 

İ.Ü İktisat fakültesi mezunuyum, özel bir şirkette mali işler ve personel müdürü olarak çalışıyorum...