Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '08

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Bir çuval yem

Bir çuval yem
 

Bir çuval kalitesiz buğday 48 YTL. Yani tavuklara yem olacak cinsten bir çuval buğday. Bununla 40 tane tavuk 15 gün beslenir. Tavuklardan elde edilen yumurta günde 4-8 arası değişiyor. Yumurtanın tanesini 1 ytl den satıyorum. Yüzüme dik dik bakıyor. Alıyorum yumurtayı elinden ve getirip bakkaldan aldığın 20 yeni kuruşluk yumurtayı tutuşturuyorum. Bakma yüzüme diyorum, hem naturel hem köy yumurtası.

Doğal yaşamın güçlüklerini her gün daha çok anlıyorum. Güneş bakarken gökyüzü neden kızıl olur? diye sorduğum arkadaş

-Ne demek istiyorsun? diye sinirlendi

-İşte böyle diye konuşmamı bitirince şaşıran arkadaşa ne diyeceğimi bilemedim.

Genellikle ilk karşılaştığın insanla konuşurken hangi mevzuu ya gireceğini bilemezsin. Bir boşluk oluşur. O boşlukta bir negatif enerji dolaşır. Bu durumlarda en iyisi hayat hakkında konuşmaktır.

“Her şey boş" diye başlıyabilirsiniz veya “Yalan dünya işte.” olabilir.

Genellikle verilen cevaplar birbirine benzer.

-haklısın , evet , gerçekten öyle gibi

O zaman atağa geçerek

-Peki gerçek dünya nedir? diye sorun.

İşte artık şaşırma ve aptallaşma sırası ona gelmiştir. Şimdi yukardan bakmanın tadını çıkararak sohbeti sürdürebilirsiniz. “Gerçek dünya ha”

-Hava çok soğuk

-Isıtayım istersen

-Nasıl olacak?

-Bilmem sen söyledin , sen bulacaksın.

Ve susuyor. Madem susacaksın neden soruyorsun. Kendine güvenen insanlar yürürken tökezlerlerse, dönüp ayağına çarpan taşa bakarlar. Bu bakış o taşa son bakıştır.

Gökyüzü kıpkırmızı oldu. Biraz sonra batacak, hiç kimse yarın gene batar mı diye düşünmez. Yarın gene doğar mı diye düşünmediği gibi.

-“Beni ısıt “diye gözlerine baktım

Anlamsız ve imkansızdı. Hayaldi . Gerçek dünya değildi bu dünya. Hayaldi….

 
Toplam blog
: 115
: 1244
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

Tek düşüncem yaşadığım dünyayı nasıl yorumladığımı başkalarının bilmesidir. Aslında yorumun özünde t..