Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '12

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Bir daha dünyaya gelirsem kürtaja evet diyeceğim!

Kırktan sonra dördüncü evladı bulduğumda başta sevinen ben, bugünlerde bu kürtaj tartışmalarının neden daha önce yapılmadığının isyanını yaşıyorum!

Ertuğrul Ata’nın arifesinde mesela!

Tabi şimdiki aklım da olacaktı!

Bıktım arkadaş!

Dayanamıyorum artık!

Sorularına, fıkralarına!

“ Oğlum ben senin deden yaşındayım! Bıktım artık senin belki de on kez dinlediğim fıkralarından, sorularından! Git annene anlat onları! Nasıl doğurduysa dinlesin!”

Zaten ülkemiz limitlerini yirmi beş yıl önce doldurmuştum ben! Kazak mıyım ki en az beşleyelim?

Hem beşlesem onlara ne kâr edecek?

Tam rahata erecektim başıma dert aldım!

Resim dersi olurdu “Baba gel şu resmi yap!”, ödevi olurdu “baba koş!”

Tatil oldu sevinmiştim ama nafile!

“Baba canım sıkılıyor!”

“Napiyim?”

“Kaleye geç!”

“Oğlum salonda top mu oynanır? Yarın bir yere gideriz! Çiçekleri kırarsın şimdi!”

Şu saate kadar uyumamış “akıllı tv” seyrediyor!

Bir daha dünyaya gelirsem kürtaja evet diyeceğim!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..