Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '14

 
Kategori
Deneme
 

Bir daha dünyaya gelseydim eğer

Bir daha dünyaya gelseydim eğer
 

Beynim ile kalbimin yerini değiştirirdim. Oto b..a ağlamaz, duygusallığı silkeler mantığı hareket ettirirdim. Daha soğuk kanlı olup oto b..a gülmezdim. Oto b..a dikkat çekiyor değil mi? işte böyle hiçbir kelimeyi söylemekten çekinmezdim. Kendimi tüm dünyanın kurtarıcısı görmez kendim için bir şeyler değil çok şeyler yapabilmeyi dilerdim. Allah'a emanet bir saflık var hıh işte ondan da emin adımlarla kaçmak isterdim. İyilik yapıp denize atmazdım. Kötülükle de işim olmazdı. Ortası bir yerde sallanmak isterdim. Şöyle derdi dert yapmamak. Başkasının gözyaşına kendimi bu kadar kaptırmamak. Sulu gözü kurutmak. Gamzeleri saklamak.. Bir insan gülmekten vazgeçer mi? Vazgeçermiş. Dokunduğun yerin kuruduğu bir dünyada nefes almak zor geliyor be üstad... demek isterdim. Ama diyemezdim çünkü ben hep pozitiftim. Ben hep gülerdim, bebekler gibi gülerdim böyle salak gülüşlerim vardır benim. Haykıra haykıra ağlamalarımın ortasındaki gülüşler. Neden? temiz bir yürek, güçlü bir beden, yıkılmaz bir imaj var. Hı işte hepsi halt etmiş. Bir daha dünyaya gelseydim eğer asi, özgür, olgun ve suratsız olmak isterdim. Beklemekten korkmaz çünkü korktuğumun başıma geleceğini bilirdim.
 
Böylece en büyük korkumla sınanmazdım. Her sabah kırmızı gözle kalkıp aynı rengi uyuyana kadar korumazdım. Umut etmez, dilek dilemezdim. Denize bakınca her şeyi unutmazdım. Hataları kabullenmez, hata yapmaktan korkmazdım. Dimdik ayakta falan da durmazdım. Yıkılana kadar içerdim be. Çay içerdim çay. Eli ısıtınca yüreği de ısıtan. Ne başka bir dünya var ne de değişecek bir kadın. Bunları yazdıktan iki dakka sonra gene gülecek, gene ağlayacak, gene sineye çekecek, gene kendini paralayacak ve gene çay içecek. 
Haydii Sağlıcakla.
 
Toplam blog
: 41
: 634
Kayıt tarihi
: 02.08.13
 
 

"Ah Müzeyyen" kitabının yazarı.  1988 Mersin doğumlu, Selçuk Üniv. İletişim Fak. Halkla İlişkiler..