Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '20

 
Kategori
Şiir
 

BİR DAHA

BİR DAHA

 

Çok şükür kurtuldum, aşkın derdinden,

Bir daha adını, anar mıyım ben.               

Kendime geldim ya, senin ardından,

Bir daha adını anar mıyım ben.

 

Bak bıçak kemiğe, dayandı artık!

Yüreğim ateşte, hep yandı artık

Uyuyan bu kalbim, uyandı artık,

Bir daha adını, anar mıyım ben.

 

Sokağından bile, geçmem bilesin,

Eski defterleri, açmam bilesin,

Köprü ol üstünden, geçmem bilesin,

Bir daha adını, anar mıyım ben.

 

Yetmez mi bu kadar, çektiğim çile,

Reva mı bu kadar eziyet kula,

Senin yaptıklarını, ben bile bile,

Bir daha adını, anar mıyım ben.

 

Sarıkız der; aşka çizgiyi çektim,

Elimde olanı, savurdum döktüm.

Aşkını gönlümden, elimle söktüm,

Bir daha adını, anar mıyım ben!

 

                               Birdal Can TÜFEKÇİ

                               Kültür Bakanlığı Halk Şairi

                               1.7.2020

 

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..