Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '18

 
Kategori
Değerleme
 

Bir Dakika Cumhurbaşkanım Bir Dakika

Bir Dakika Cumhurbaşkanım Bir Dakika
 

Deniz samimiyeti benim aradığım:) Çok yaşa sen emi sevgili torunum:)


Devleti yönetme
Sorumluluk ister her şeyden önce
Bu sorumluluk şöyle tanımlanır
Yöneten
Herkese eşit yaklaşacak birinci olarak
Öfke
Kızgınlık
Taşımayacak kesinlikle
Ne demiş atalarımız
“Tatlı dil bal eyler ağulu aşı”
Yöneten  
“Üzüm yemeye bakacak bağcıyı dövmeyi değil”
Alkışçılardan uzak duracak
Yerinde doğru yerinde yanlış diyene gönül açacak
 
Ülkeyi doğru yönetme planı yapacak
Bunu halkla paylaşacak
Planı adım adım gerçekleştirecek
Planda halkın ilgisi olacak
Plandan halkın mutlaka katkısı olacak
 
Planın esas parçaları öncelikle ekonomi olacak
“Halkçı karma ekonomi” üzerinde durulacak
Bunu hayata geçirecek
İnsanların kendi iş yerleri olmasını sağlayacak
Emek sömürüsünü mutlaka yok edecek
Halkla senli benli olmak üzere konuşacak
Halkın yaşam sorunlarını halktan saptayacak
Ekonomide bilimsel çalışmaları öne çıkaracak
Halkta olmaz diye bir umutsuzluk bırakmayacak
“Olmaz olmaz!” diyecek ve gerçekleştirecek
Çözümsüzlük diye bir şeyi tanımayacak yani
 
Muhalefeti yararlanılacak bir yapı olarak görecek
Muhalefetle senli benli olacak
Muhalefeti dinleyecek olurlarına evet diyecek
 
Açlık açıklık yoksulluk fukaralık yok olacak sayesinde
Türk ziraatçılığının elinden tutacak geliştirecek
Ülkenin coğrafi yapısını güzelleştirecek
Sulama işlerini bilimsel hale getirecek
Örneğin damıtma sulamaya geçirecek ziraat alanlarını
Dağlarda orman alanlarını genişletecek
Dağlarımız ormanlaşacak
Dağlarda göletler yapacak susuz yer bırakmayacak
 
Şu faiz olaylarının önünü alacak
Gerekirse emisyon hacmini genişletecek
Çalışanların eline para geçecek
Üretim tüketim dengesi kurulacak
 
Bilimselleşmeyi
Modernleşmeyi
Saygıyı
Sevgiyi
Empati yapmayı
Sorun çözücülüğü
İşbirliğine yatkınlığı çok ama çok ele alacak
Ülkede insanlar barış ve kardeşlik içinde
Mutlu şekilde yaşayacaklar
 
Bizim yönetenimiz de bakıp, bakıp yaşasın be diyecek
Yarınları bugünlerden daha güzel yapmayı devam ettirecek
Ülkemizi tüm dünyaya örnek yapacak tıpkı Atatürk gibi
 
Bugünlerde bu düşüncelere yönelmiyor yönetenimiz
Bu durum beni çok üzüyor
Elimden gelse
“Bir dakika cumhurbaşkanım bir dakika
Şu işi ben nasıl gerçekleştireceğim bir gör
Devamını sen getir” diyeceğim
Ama ne yazık ki o şansım yok
 
Sağlıcakla kalınız
 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..