Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '07

 
Kategori
Okullar
 

Bir damla daha bilgi

Bir damla daha bilgi
 

Hani çok uzaklardan haykırır tek bir ağız yürekten. Ve bu haykırışa ses olur daha bir çok yürek. Çok uzaklarda değiliz artık. Teknolojinin son sürat ilerlediği bu zaman da dünyanın öteki ucundaki birine çok kolay ulaşabiliyoruz... Uzakta olmasam da haykırmak istedim ben de... Belki ses veren yürek olur diye. Batman'ın kenar semtindeki okulların birinde öğretmenim. Ve bu okulda da bir kütüphane olsun istedim.Ama ne raf var ne de bu rafları dolduracak kitap... Ve kitap okumanın önemimden bahsetmeme sanırım gerek yok. Bizim toplum olarak eksik olduğumuz en önemli konulurdan biri bence. Ne yapmam gerektiğini düşünürken aklıma milliyet gazetesinin bu konulardaki hassasiyeti ve blog ailesi geldi. Ben de bunu sizlerle paylaşmak istedim. Bana bu konudu yardımcı olabilecek arkadaşları bekliyorum... Kıyıya vuran deniz yıldızı hikayesi vardır bir çoğumuzun bildiği.Ne olacak demeden denize atacağımız her deniz yıldızının hayatı değişmeye başlamıştır bile... Değişmeye başlayan bir hayat kimbilir daha bir çok hayatı da değiştirmeye başlayacaktır belki...
 
Toplam blog
: 27
: 542
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

Yapmakta olduğum mesleği seviyorum seviyorum ama gönlümün bir yerinde tiyatro vardır. Aynı zamand..