Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '11

     
    Kategori
    Projeler
     

    Bir damla mutluluk için! Ben soğuğa alışığım siz sadece silgi gönderin ne olur!

    Bir damla mutluluk için! Ben soğuğa alışığım siz sadece silgi gönderin ne olur!
     

    Tebessüm etmesi herşeye bedeldir...


    Mutluluk ne kadar güzel bir duygudur değil mi? Milli piyangodan büyük ikramiye size çıksa. Yahut çok istediğiniz arabayı satın alsanız. Belkide senelerce dersane dersane dolaşıp, sonunda isteğiniz üniversiteyi kazanmışsınızdır. Yaşayacağınız mutluluk, sizi bunları düşünürken bile heyecanlandırıyor değil mi? Ne kadar güzel birşeydir gerçek mutluluğu tadabilmek. Sizce, siz mutlu musunuz? 

    Bizler herşeyleri olan insanlar ya da herşeyleri olabilecek insanlar! Bizler böyle bir durumdayken bile elimizdekilerden birini kaybettiğimizde mutsuzum, kaybettim, yapamadım deyip yataklara düşen insanlar! 

    Sizlere müjdeli bir haberim var. Elinizdeki bir kalem, bir silgi veya bir kitap ile bizlerin beceremediklerini yapan ve bizlere büyük bir hayat dersi verecek, minicik bedenlerdeki kocaman yürekli insanlardan bahsedeceğim. 

    Merter platformunun başlatmış olduğu çok güzel bir proje. Kardeşokullar kampanyasıyla başlatılan projenin ismi "Ben soğuğa alışığım siz sadece silgi gönderin ne olur!" 

    Böyle bir projeye dahil olmak bile insana hayatında tatmayacağı bir mutluluk sağlıyor. Küçücük eller sizin gönderdiğiniz bir kalemi tutmuş yüzünde güller açıyor, güzel gözlerinden mutluluk ışığı fışkırıyor. Siz hiç bir kalemle mutlu oldunuz mu? Olmadıysanız işte sizlere fırsat. Türkiyemin her köşesinden kardeşimizin ufak bedenlerindeki kocaman yüreklerinde yer etmek ve bir damla mutluluk katmak için, sizde katılın bu projeye. Damlaya damlaya göl olsun, ırmak olsun aksın güzel kardeşlerimize. İşte gerçek mutluluk budur... 

    Şunlarıda söylemeden geçemeyeceğim; Sayfaya girip yok katılmıyorum, saçma buluyorum, beni ekleyin arkadaşım çoğalsın ve niye yalnızca doğu illeri gibi laf salatı yapan insanların, kafalarının içinde bir beyin olduğunu düşünmek, bana acı veriyor. Katılmak veya katılmamak senin fikrindir katılmıyosan kapa sayfayı arkanı dön ve çık. Hayatta silik bir yapıda olan bu insanlar kendi egolarını tatmin edebilme çabaları ile beni ekleyin diye yorumlar yapıyorlar. En kötüsü olan da ülke coğrafi yapısından dolayı bölgelere ayrılmışken, bu bölgeleri sanki başka bir yermiş gibi egale etmeye çalışan tipler. Büre zındık... Türkiye halkına yardım yapıyorsun. 

    Eğer sizlerde bunlar gibiyseniz sakın gelmeyin. Hayır değilim diyorsanız mutlaka gelin. Gelin ki o paha biçelemez mutluluğun resmini sizde görün. Sevdiğim bir söz vardır, son olarak bunu söylemek istiyorum. 

    "Ancak başkaları için yaşanan bir hayat, yaşamaya değer bir hayattır." Sağlıcakla kalın... 

    Samet Ziya İRKİLMEZ 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 543
    Kayıt tarihi
    : 12.04.11
     
     

    Öğrenciyim. Akdeniz üniversitesi, yönetici asistanlığı bölümünde okumaktayım. Yardım kuruluşları, si..