Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir de böyle deneyelim

Bir de böyle deneyelim
 

Milliyet


Sayın Başbakanım;

Eleştirmeyeceğim önereceğim bu sefer. Neden 23 Nisan eziyet bayramı haline geldi. Neden çocuklarımız bizi eğlendiren sirk hayvanları gibi kullanılıyor. Bu bayram çocuklar için mi, yoksa büyüklerin ego tatmini mi?

O yavruya üzüldüm ama onu görmeyen öğretmenlerine daha çok üzüldüm. Belki o çocuk yeni bir çok ayakkabı alacak ama onu göremeyen gözler nasıl görecekler bir daha.

23 Nisan Nasıl Yapılmalı

1. THY ve Türkiye'ye sefer yapan hava yolları bugün çocuklar için bedava olsun.

2. Bugün çocuklara dondurma bedava olsun.

3. Eğlenmek 1 günlüğüne bedava olsun onlar için.

4. Oteller bir günlüğüne bedava olsun onlar için.

5. TV kanalları bu gün sadece çocukların olsun.

6. TV lerde kan haberleri olmasın.

7. Her işletme 1 çocuğun bir ihtiyacını gidersin.

8. En önemlisi devlet büyükleri hayal güçlerini çalıştırsınlar.

9. Biz büyükler dünyanın siyah ve gri olmadığını öğrenelim bir günlüğüne.

10.En önemlisi çocuklarımızı kullanmaktan vazgeçelim bir günlüğüne.

11. vs... dedim ya hayal gücünüzü çalıştırın.

12.Türkiye'de bir günlüğüne kimse yabancı olmasın birbirine.

13.Ülkemiz bugün çocukların diyelim TÜM DÜNYAYA!

14.Ekonomi ne mi olacak? Onu düzeltecek milyonlarca sağlıklı nesil için bir gün feda ettik dersiniz.

Bütün bunları yaptıktan sonra 23 Nisan dünya çocuk bayramı olur. Yoksa sadece dünya kadar eziyet olmaya devam eder. Çünkü ben hiç bir 23 Nisanı hatırlamıyorum. Ama çocuklarımın hatırlayacakları bir 23 Nisan istiyorum.

Bu blog Milliyet.com.tr sitesinden 228 kez görüntülenmiştir

 
Toplam blog
: 29
: 1354
Kayıt tarihi
: 14.07.06
 
 

İdareci olarak çalışmaktayım. AÖF iktisat bölümü 2. sınıftan özel nedenlerden dolayı ayrılmak zorund..