Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '14

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Bir defa geldin ya bana, hep bende kalırsın; çünkü ben Karaburunum!

Bir defa geldin ya bana, hep bende kalırsın; çünkü ben Karaburunum!
 

Bu suyun içinde Şiir ile, Aşk ile Mavi ile kaldım. Ahh Karaburun, ahh!..


Ahh Karaburun, ahh!..

İmbat ile giriş yaptım sana, imbat imbat kaldım, yaşadım, gençleştim seninle; ama asla imdaaat!...demedim.

Minik kablumbağa karşıladı bizi girişte. Yeşil serinliğin yolcu etti bizi dönüşte. İkisinin arasında tepende dolaştık, koylarında saklandık.

İnsan kendini maviliğe bıraktıkça güzelleşiyor ve o güzellik insanı alıp başka yerlere taşıyor. Ondan sonrası insanın maharetine kalıyor.

Karaburun, sende iki gün, bir gece kaldım. Günlerimi ve gecemi öyle bir doldurdun ki, döndüğümde senden, sanki haftalar geçmiş gibi bakıyordum çevreme. Her şey daha anlamlıydı, uzaktan gördüğüm deniz, balkonumdaki kumrular, yediğim yemek, içtiğim su; AŞK, ŞİİR...

Sadece bendeyken bende olmazsın, her nereye gidersen git, bir defa geldin ya bana, hep bende kalırsın; çünkü ben Karaburunum!... 

Döndüm suya. Girdim iyice içine, içime. Serinliğinde topladım bende ne varsa, sende. Merak etme, saklayacağım seni bende, beni sende.

1. Not: Karaburun samimiyetini çay içerken de yaşadım, beyaz, sarıda da; hele muhabbetin koyulaştığı o anlarda...

2. Not:

Karaburun;

kahkahasını denizle

aklını bizle maviyle

rüyalı yeşille

allayıp pullayan

beyaz alkış

uzun gülüş

rahat bakış

umutlu sarılışın

neşesi Karaburun; ah!

Ş.Y.

 

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..