Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '18

 
Kategori
Deneme
 

Bir Deli Gogol ve Bir Aşık Jane

Bir Deli Gogol ve Bir Aşık Jane
 

Aşk aşk aşk, Jane, lütfen gerçekleri gör, deli deli deliiii!...Gogol.


Bir delinin hatıralarını yazarken...
Aşıkların aşklarını kaleme alırken...
Al sana Rusya, al sana İngiltereeee!...

Biz biribirimizi bildik mi? Bilsek ne, bilmesek ne? Seni bilsem belki daha delice bir aşk romanı yazabilirdim, belki sen de biraz aşka bulaşırdın.

Aşk, yanında mantık; yine aşk ve yanında gurur; n'oluyoruz Jane? Gel bana, tanış burnumla, bin faytonuma, giy paltomu; üşümezsin, için hep sıcak kalır.

Oraya bir kral acil lazımdı, hazırda ben vardım; ne var yani, ne farkımız var ki; alın beni oturdun oraya, oradan sunayım bütün alemin güzelliklerini size; Jane, bunlar beni anlamıyorlar, ya sen?

Elinor, diyor ve yolunu açıyorum Gogol, gel bu yoldan yürü git, huzura erersin; bak Elinor, diyorum ısrarla, anla artık, kocaaaa yazarsın!

Burnumu her şeye sokmazsam rahat edemem Jane, kusura kalma ya da gitme kal benimle; gezeriz faytonumla Rusya'yı, ha?

Yıllık gelirin ne? Az parayla bu iş yürümez Gogol, senin adamın halini gördük, palto gitti, adam göçtü.

1. Not: Kısa mı yaşadım sence, bunca aşkı yazınca, hani dolu dolu yaşayamadan, yittim mi Gogol, ya sen, sen ne yaptın, yaşayabildin mi?

2. Not:
Öyle bir baktın ki
tamam, deli deli
aldım elime
kalemi defteri
yazdım hayalimdeki
bütün aşkları
ya sen
takıldın kaldın deli  deli
hepsi deli
bilesin
ben biliyorum, Jane!

Ş.Y.

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..