Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Bir deli Harmandalı

Bir deli Harmandalı
 

ederini bilemezsin..etmezini de..


"Gizli öyküydün sen
Kimdedir bilemezdim
Suretin yoktu
Okutmazdın
Dinletmezdin kendini
Kaçınır dururdun
Terk ederdin
Kimse terk edemez ki seni
Hüznün gümbür gümbür
İndiği bir gün gördüm
Kavgamla kavgalı
Ölümümle ölgün
Kanadıyla mahkum
Aşkımdan derin sevdalı
Bir deli düğündün
Bir deli düğün
Kıpkızıl yapraklarda
Donanmış bir deli düğün
Öldüğümüz gün
Bütün kuşları yeryüzünün
Yaşamaktan da güzeldi
Terk edemezdin.."* 

Elleri göğe uzanmış efemin
Bir ayağı toprağı nişan almış
Davulun gümbürtüsüyle
Ateş altında kalmışım.. 

Gözleri uzakta efemin
Kolları kucak açmış görmediğim hasretine
Zurna çiğ çiğ ağlarken
Efem diz kırmış.. 

Bir deli ağıttı harmandalı..
Zurnanın ağladığı, davulun haykırdığı..
Sureti yoktu efemin
Ayakları, kolları
Kavgamla kavgalı
Ölümümle ölgün
Bir deli ağıtın başkahramanıydı
Terk edemezdim.. 

http://www.dailymotion.com/video/xdypdy_harmandaly-zeybeyi_music 

*H.Aktunç 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..