Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir delinin günlüğü

Akıllanmak korkunun belirtisidir,

Sende biraz akıllılar gibi davran.

“Korku var olmanın kanıtıdır”

Kendisine ölümsüz bir efendi arayan insan,

Önce Tanrıyı yarattı,

Sonra sıkılınca Tanrı’sını Tanrı’lıktan azat etti.

Bende sana Tanrı’lık etmeyecek kadar akıllıyım!

Bana akıllı kullar lazım,

Günahları yumaya yeni bir deterjan çıktı “DOM”

Akıllı olanlar reklama daha çabuk geliyor,

Ver diyince veriyor,

Gel “DOM” al deyince “DOM” alıyorlar.

O vakit İşte tamda bu vakit,

Tamam, vedalaşalım ama

Ağlamak yok, mendil yok, su dökmek yok-

Ben mendilleri delilerin yanına çamaşır suyuna bastım,

Sonra da kurusunlar diye delilerin yanına astım,

Yarın ütülerim delileri de mendilleri de.

Neeee ütüyü hiç bir zaman sevmedin mi?

Niye akıllılar hep kafana mı vurdu?

Ger

Gerek

En gerek

En gerekli

Hepside hayatımızından gereksiz gerekli fiiller.

Son uçla ilk uç un arasındaki 7 fark nedir?

Nerde başlar nerde biter bu uçlar?

Yazılı bir adresi var mıdır?

Kaç numaralı metro gider oraya?

Metroya biletsiz binersem kızarlar mı?

Ergenekon ne yana düşer ağam paşam,

Ayrılık ne yana.

İhanet ağır iş dedim ya!

Birazdan basılırız kızlar,

Arka kapısı da yok buranın,

Bana buradan hiç bir şey gönderme alamıyorum,

İçime spamlar kaçıyor,

İktidarın virüsü bulaşıyor hard discime ,

bu adrese gönder.

Bu vatandaş trafik mi, alkol muayenesi mi yapıyor?

Sevda iyi kızdır, ne oldu kavgamı etmişler?

Sakalların Taksim'e de yakışmış hani,

Resimde ilk göze çarpan dekor eksikliği olarak dikkatimden kaçmadı,

Mideni ve damarlarını alkolle tanıştırmamış olman büyük eksiklik.

Börtü / böcek, biraz çim bir kaç çiçek,

Oynak kızlar, işveli karılar, günah çetesi suç ortağı takım tayfa,

Kırmızı ışık saksağan dekor,

Şuh kahkaha, davetkâr bakış,

Yandan çarklı gel banalar.

Kendisi akıllı kız sonra ne oldu?

Nereye gitti bu gacılar?

Gidecek bir adresleri var mıydı?

Elinden tutup karşıya geçirdiniz mi?

Kırmızı ışık hala yanıyor muydu?

Polisler peşinize düşünce kaçtınız mı?

Deliler altına kaçırıyormuş ama.

“Fark var

Aramızda fark var”

Cezanı kesiyorum derken!

Benim mi?

Tek ayaküstünde mi durmam lazım?

Acının hangi köşesinde durmalıyım?

Kaça kadar saymalıyım?

Bunları söyle de öyle git küserim bak.

Çıkarken muslukları kapa, lüzumsuzsa söndür

Kıyafetini aynaya bakmadan düzelt

Yoksa hayat seni düzeltir,

Düzülen sen olunca düzenin ne önemi var?

Gibi abuk sabukça şeyler yazmam korkma sakın.

Bye bye baby

“Akıllanmak Korkunun Belirtisidir”

Korku da Yaşıyor Olmanın.

Sen kaç kurtul hadi,

Ben burayı beklerim.

Alkadraz_Kuşçusu

30 Eylül 2009 İst

www.turksiirmektebi.com

 
Toplam blog
: 12
: 323
Kayıt tarihi
: 27.02.09
 
 

10 Mart 1962 İstanbul / Kadıköy - Kızıltoprak doğumlu biri kız 3 çocuk babası yaşadığı dünyadan önce..