Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '10

 
Kategori
Deneme
 

Bir delinin kaleminden

Canım öyle şeyler yapmak istiyor ki mesela bütün ölüleri mezarın dan kaldırmak, tüm yaşayanları mezara gömmek. Ağaçların köklerini yukarı çevirip, meyveleri yere indirmek istiyorum. Dağın en yüksek zirvesine çıkıp dokunmak istiyorum Tanrı' ya. Denizdeki balıklar la gezinmek kayalar arasın da.Hatta onları oltasız ikna etmek istiyorum akşam yemeğine , bir bardak rakısına.

sonra bir yelkenliye binip uçsuz bucaksız açılmak okyanusa. Aya bir kement atıp alıp tekneye demir atmak istiyorum ıssız bir adaya. Ve sessizliğin ortasın da kalmak bir başıma. Geceleri ormandaki hayvanları korkutmak istiyorum.

Güneşin altın da saatlerce uyumak anadan doğma. Sonra güneşin üzerine bir örtü örtmek serinlemek için. Suların üzerin den yürüyerek geçmek, havada uçmak , kuşlarla göç etmek sıcak iklimlere ve bir akşam bir leyleğin yuvasında misafir olmak istiyorum Selçuk ta.

Bütün nehirleri birbirine bağlamak , sonra yolları kapamak. Bulutu çekip indirmek yere ve üzerinde uyumak. Yemeden içmeden yaşamak melekler gibi. Bir gece yarısı şeytan la sohbet etmek ve onunla dans etmek istiyorum. Kadınsam erkek , erkek sem kadın olmak istiyorum. tüm sınırları yok etmek , zamansızlık içinde sonsuz olmak istiyorum.

Yeryüzün deki her şeyi silmek baştan aşağı ve yeni baştan resmetmek istiyorum. Sonra düşünülmüş ne kadar hayal varsa onları atıp, kimsenin düşünemeyeceği hayaller kurmak istiyorum. Aklıma en imkansız bir hayal geliyor. AŞK... Taparcasına sevmek ve sevilmek , birbirimiz uğruna ölmek istiyorum.

Sonra sevdiğimin gözlerine bakıp, ben seni aslında hiç sevmedim hadi hemen çek git demek istiyorum.

Tüm bunları yapacak gücüm varda neden hala seni terk edemiyorum.........? Yoksa ben deli miyim........?

yazan:Serpil Topaloğlu

24.6.2010. Kuşadası

 
Toplam blog
: 42
: 437
Kayıt tarihi
: 01.08.09
 
 

Asıl mesleği ressam. Resme olan ilgisi ikokul öncesine dayanır. İlköğrenim ve liseyi  Aydın '..