Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Bir delinin serzenişleri 2

Bir delinin serzenişleri 2
 

Deliliğin sınırları içerisinde güçsüz bir ruh...


Nedensiz bir sıkıntının eşiğinde, tarifi imkansız duygularla öylece duruyorum. Zihnim uyuşukluğun kölesi oldu. Ölümün kurtuluşum olduğunu bilenler ölmemi engelleyip uyutuyorlar beni. Zihin oyunlarıyla korkutup ruhuma sızmaya çalışıyorlar. Gem vuramıyorum sonsuz çığlıklarıma. Bir iblis gibi başını uzatıyor şehvetim. Korkusuz bir düşünce filizleniyor içimde. Koparıp atamadan izliyorum fikirlerimin büyüyüp gelişmesini. Mantıklı hiçbir şeye ihtiyacım yok. Sessizliğin ortasında, beklemenin yalnızlığında, nefret sunan iblisimle duruyorum.

Sorgulayamayan zihnime sorular fısıldıyorum. Boşluğun girdabında yok oluşun kıyısına sürüklenirken uyandırmaya çalışıyorum kendimi. Kalın bir örtünün altında uyuklayan bedenim ruhumun yaşadığı çarpışmalardan habersiz öylece yatıyor. Koparıp atamadığım iblisin hülyalı rıhtımına uğramadan kaçışıyor martılar. Kendimi hıçkırıklarıma karşı koymaya zorlasam da bilmecelerin uzantısında yok oluşun kıvrımlı vadisine iniyorum.

Aniden kapı aralanıyor. Göz alıcı bir ışık kör etmeye hazırlanırken beni gözlerimi yumuyorum. Gül suyu kokulu kız yine yanıma yaklaşıp ufak bir tepsi bırakıyor. Bulamaç ve sert bir ekmek… Gün başlıyor. Yine dipsiz bir kuyunun tekrar tekrar arşınlanması gibi günü yaşamaya hazırlanıyorum. Kadifemsi bir buğu gözlerime yerleşiyor. Herkes gibi ben de kendime acıyorum. “Yazık! Vah vah vah!” diyorum.

“Daha çok genç…”

Aşağılanmanın verdiği iğrenç hislerin peşine takılıyorum. Acizliğimden nefret ederek tekmeliyorum tepsiyi. Büyük bir şangırtının eşliğinde bulamaç dökülüyor. Duvara bile sıçrıyor. Yine adamlar koşup geliyorlar. Yine iğne, yine karanlık, yine yarı ölümün şaibesi… Ağrıyan eklemlerimle kaskatı kesilirken gözlerim kayıyor. Ağzımı zor oynatıyorum ve “yine acıyorum kendime” diye mırıldanıyorum.

 
Toplam blog
: 25
: 244
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

1981 yılında Adana'nın Ceyhan ilçesinde doğdu.  On dokuz mayıs üniversitesi Türkçe öğretmenliğind..