Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Bir delinin serzenişleri

Bir delinin serzenişleri
 

Delilik heran sizi yakanızdan tutup savurabilir.


Zamanın geçmesini beklemek kadar sıkıcı bir şey olamazdı. Beklemek, beklemek, beklemek… Sonu gelmeyen dakikaların meydanında ne olduğunu bilmeden öylece beklemek… Sorgusuz sualsiz sadece beklemek…

Saatin, akrep ve yelkovanın akmasını sinir bozucu tik taklar eşliğinde izlemek beklemenin en zor kısmı. İnanarak beklenen anların devamında gelen ümitsizlik ve sabrın sona ermesi en büyük hayal kırıklığı belki de. Beklenilen şeyin gerçeklikle uzaktan yakından ilgisinin olmaması da ayrı sorun. Duvarda yürüyen bir örümceğin yürümesini mi beklemek benim yaptığım. Yoksa umutsuz bir sevgilinin gelmesini mi beklemek…

Sanrıyla karışık gerçeklerin peşinden giden ben, beklemenin ucu bucağı olmayan anlarında kayboluyorum. Bembeyaz bir odanın dönüm noktasındaki siyah bir lekeyim. Öncesi olmayan yalnızlıkla ortağım. Söylenecek sözler sıralarını beklerken ben üveyik olup uçmak istiyorum beyazlıklarda. Şahrem şahrem ayrılıp sisli sabahlara düşüyorum. Sorgu yok, istek yok, beklemek yok diye umutlanıyorum. Hüsrana dönüşüyor umutlarım.

Kalbim soruları da beklentiyi de kendisi yaratıyor artık biliyorum. Beklemek sarmalanıyor bedenime. Ben yine bekliyorum nedensiz, isteksiz, beklentisiz…

Semrin Şahin

 
Toplam blog
: 25
: 244
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

1981 yılında Adana'nın Ceyhan ilçesinde doğdu.  On dokuz mayıs üniversitesi Türkçe öğretmenliğind..