Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '18

 
Kategori
Mizah
 

Bir Demet Fıkra

Bir Demet Fıkra
 

GÖZLÜĞÜMÜ NEREYE TAKACAĞIM?
Doktor, akıl hastasına sorar:
- Bir kulağını kessem ne olur?
- Canım yanar.
- Ya iki kulağını kessem ne olur?
- O zaman iyi göremem.
- Peki ama niçin?
- Niçini var mı canım, iki kulağımı da kesersen gözlüğümü nereye takacağım? 
**
 
KADINDIR, NE YAPSA YERİDİR 
Temel ÖLÜM döşeğinde; FADİME" ye der ki:
- Fadume, ben artık ÖLÜYRUM..! İtiraf ...etmeluyum ki, ben senu çok ALDATTUM..!
FADİME, sakince cevap verir: 
-Ula, ben senu; KEYFUMDAN MU zehurledum..! 
**
 
HEVES EDERDİ
Agop ölmüş ve mezarı başında övgü töreni yapılıyordu.
Karısı, “Ah Agop, sen ne iyi adamıdın, İngilizce bilordun, Fransızca bilordun, Alamanca…”
Arkadaşı, “Haydaaa… Bi şey bilmordu o yaw…”
Karısı, “Bilmordu ama HEVES edordu.”
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..