Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bir demet merhaba...

Bir demet merhaba...
 

mavi ışıltılar


Hayat bazen de hiç de aklınıza gelmeyen ve üstelik istemediğiniz durumlar yaşatır biz insanoğluna. İşte tam da bu noktada iken bu geçmiş kısacık ama dönüp de baktığımızda aslında uzun zaman parçasında ben de bu durumlardan birini yaşadım.

Ve yazamadım, o en çok sevdiğim içimi boşaltma dönemlerimi özgürce ve kısacık anlarla beraber yaşayamadım. Üstüne uzun uzadıya düşünüp, çokça zaman harcayarak kafa yorup durmadım da... Bu işine düştüğüm durum üzerine. Neyse sonunda bir şekilde yaşanıp geçip gitti hayatımdan...

Zorunlu bir yazamama dönemi oldu işte yine buradayım.

Yazmayı özledim, o her zaman için zaten en çok özlediklerim arasında.

Kendimi dinlemeyi, paylaşmayı, burada olmayı da özledim.

Selam olsun benden herkese...

Tanıyan, tanımayan, seven, sevmeyen herkese selam olsun.

Her sonun bir başlangıcı, her başlangıcın bir sonu olduğu hayatlarımızda sabah esintisi huzurunda günler dilerim size...


 
Toplam blog
: 69
: 720
Kayıt tarihi
: 17.10.06
 
 

Ben 1982 İstanbul doğumluyum. Selçuk Üniversitesi Süt ve Ürünleri ve Anadolu üniversitesi Çalışma Ek..