Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '15

 
Kategori
Deneme
 

Bir demet şiirden mutluluk gönderdim sizlere

Bir demet şiirden mutluluk gönderdim sizlere
 

Şiirden bir demet gül verdim,
Alan alır koklar, almayan bakar kalır
Sevgiden bir demet verdim,
Alan alır gönlüne yerleştirir almayan sevgisiz kalır
Kul Mehmet'im gülümsedim gönlümden ben size,
Sizde gülümseyin herkese hep beraber gülelim âleme gönüllere...
 
Akşamın seherinde esen rüzgârın poyrazında çıktım yola, gönlümü herkese açtım gülümseyerek, sizde gönül kapılarınızı herkese açın, merhametle birbirimizi kucaklayalım...
 
Nehirlere sevgiden sözler fısıldadım sizler için, duyduğunuzda sevgi sözcüklerimi, sizlerde herkesin kulağına fısıldayın, sevgi ile dolsun gönüller âlem...
 
Ağlayan gözler gönüller için çıktım yollara, gönül mendilim ile silmek için, derdinize bir parça mutluluk katmak için, sizde ağlayanların gözyaşlarını merhametli gönül mendiliniz ile silin, ağlayan kalmasın âlemde...
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)
 
 
 
__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbi'nde affı için
Selam ve dua ile...
 
 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..