Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Bir derdim var

Bir derdim var
 

Bir sıkıntı var içimde, içten içe kemirmekte. Basit dertlerimin acısındayım. Okumuş adam olamamış herdaim çocuk kalmışım. Meşhur 'mahalle baskılarına' maruz kalıp kaldıramadığımdan başımı, bir nota bile vuramamışım narin belli gitarlara, kemanlara.

Ailede çalgıcı yok ki ben de olayım. Boğulurum mazallah diye yüzmemişim ki banyonun küvetinden gayrı yerde. Kağıt gemiler yapıp salmışım lavaboya en fazla. Kaptanı olmuşum sadece hayallerin. Mantık izdivacı ile başladığım bir okulu bitirince bir de doktora yapayım da çifte döneyim diyerek nokta koyamamış velakin okeyi de masaya vuramamışım. Bir de bakmışım ki ben bugüne kadar kendim için yaşamadığım yetmiyormuş gibi kimseye de yaranamamışım. Öyle geçmiş bir kısım hayatım. Şikayet etmem halimden yine de. Bir haber duyarım güneş doğmayan doğudan. Gidenler dönmez acıları kalır. Büyümeden kalır bir çocuk daha. Bir damla gözyaşını kendinden sakınır içine atar yanmış bir kalp. İçim acır. Dertlerimi düşünür, düşündüğümden utanırım...

 
Toplam blog
: 9
: 966
Kayıt tarihi
: 18.06.06
 
 

Dişhekimi, Prostodontist, İstanbulda bir Hacettepeli, ve Fenerbahçeli. 30 yaşında, resim yapıyor, ..