Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bir devrin hazin sonu ve masum bir soru

Bir devrin hazin sonu ve masum bir soru
 

CHP Genel Başkanı Deniz Baykal'ın istifasının ardından aklıma ilk takılan; "Türkiye'de siyasi yaşam neden siyasi skandallarla (başarısızlıklarla) son bulmaz da, seks skandallarıyla son bulur?" sorusu oldu.

Bu soruyu arkasından en son sormak istediğim siyasilerin başında Deniz Baykal geliyordu ve hiç istemesemde bu soruyu bugün muhatap konumunda olan Deniz Baykal'a sormak zorundayım.

Gerçekten bugüne kadar özel ve aile hayatı ile ilgili en küçük bir hatası olmayan, eşi, çocukları ve torunları ile örnek bir aile tablosunun mimarı konumunda olan bir kişiye bugün bu soruyu sormak bana oldukça zor geliyor.

Ama skandalın patladığı günden sonra yaklaşık 4 gün suskun kalan, skandalın diğer muhatabını tam anlamı ile aklamadan istifa eden ve konutunda istirahate çekilen Deniz Baykal insanı bu soruyu sormaya ve cevapları üzerinde düşünmeye zorluyor.

Ve şimdi bir kez daha soruyorum:

"Türkiye'de siyasi yaşam neden siyasi skandallarla (başarısızlıklarla) son bulmaz da, seks skandallarıyla son bulur?"

 
Toplam blog
: 7
: 510
Kayıt tarihi
: 30.07.06
 
 

Kariyerime pazarlama ve iletişim alanında danışman olarak devam ediyorum. Profesyonel yaşamımda e..